Noen som har planer om å dra på noen banedager sørover i Europa i vinter, feks med racing4fun eller tilsvarende?
Har vi noen spesielle tilbud som ducati eiere nede på kontinentet?
Tor #69
I år kommer dokker tel å plages mye med mæ...
Jepp, drar me R4F i mars, Cartagena...nydelig med varme. Sjekk R4F sin egen side.
hangout: Jepp, drar me R4F i mars, Cartagena...nydelig med varme. Sjekk R4F sin egen side.
Har så smått planer om å være med på samme turen..
Jeg sendr sykkelen til Spania på nyåret med www.bikeevents.no ennå litt usikkert hva jeg er i stand til å delta på i forhold til jobb og ferie, men satser på tur til cartagena og Almeria.
Kristiansander med 996SPS og 1098 Bane
Vurderer også Cartagena eller Jerez.. Enten med Racing4fun eller med Sundby Racing.
-- Odd - NDfD #648
Ville jo være veldig morro om vi ble en gjeng på Ducati i Cartagena i mars 2009. Har vært med R4F der før, og opplegget er veldig bra, så en sånn tur kan varmt anbefales. Fordelen med å dra i mars, er at da er det bare en snau måned til vi kan kjøre her hjemme og da er man ikke sååå rusten grunnet ingen kjøring på lang tid.
Som den utålmodige sjelen jeg er så har jeg begynt å tenke på en vintertrening jeg også. Det blir for lenge å vente til april/mai med å teste den nye 1098’en. Jeg har lurt på å dra med RF4 allerede i januar da, men klarer kanskje å vente til mars dersom det blir en liten ducce-gjeng som reiser sammen i mars.
Så morro at du tenker på å reise ned, da kan vi fort bli 4-5 Desmodromer på tur. Håper du tar turen i mars, da er det vertfall varmt og stabilt vær, og det kan fort bli så varmt at det er fristende med en tur på stranden, også.
Kanskje vi får lurt med oss flere Desmodromer...?
Har snakket med Jarle i R4F i dag, og han sier at det begynner å bli mange påmeldte til Spania både i januar og mars. Så han ber om at de fra Desmodromene som har lyst på tur, tar kontakt så fort man har anledning.
Har meldt meg på Spaniaturen i mars nå.. noen flere?
Så gøy, Tor, da er vi vertfall 2 desmodromer som skal ned i mars, så langt jeg vet om. Men jeg tror det blir flere...spent på de andre aktive i Corse gruppa. Jeg tenker på Sørlandsekspressen, Totenekspressen, Daffy, Don Tomaso, Dag R, Robin W. og alle de andre i Corse gruppa osv. Jeg vet at det vertfall skal ned 2-3 1098 S og R riggede sykler som kjører Ducati, men som ikke er aktive i medlemsmassen, men som kjører Ducati fordi de har skjønt poenget allikevel....
ducTor: Har meldt meg på Spaniaturen i mars nå.. noen flere?
Sì. En til her ja
Så morro, da er vi 3. Jarle var ikke helt sikker på at han hadde fått din innmelding T, kan du sjekke med ham for sikkerhets skyld da han sa det i en e-post til meg i går kveld(hvis ikke dere har snakket sammen siden da, da). Han har 90975258.
hangout: Så morro, da er vi 3. Jarle var ikke helt sikker på at han hadde fått din innmelding T, kan du sjekke med ham for sikkerhets skyld da han sa det i en e-post til meg i går kveld(hvis ikke dere har snakket sammen siden da, da). Han har 90975258.
da, da
He-he, ja? Er alt OK da eller...?