Norsk Ducatiforening Desmodromene

Depotstøtte Monosving

rated by 0 users
This post has 11 Replies | 2 Followers

Top 150 Contributor
Posts 26
Medlem# 922

Corse medlem
spanjor Posted: 09-08-2009 10:18

Er det noen som har en depot støtte til salgs som passer til Hyper Monosving?

Evt tips hvor slike kan kjøpes rimeligere enn fra Ducati.

Top 10 Contributor
Posts 1 024
Medlem# 869

T Rex, Power Stands Mario, PitBull reversible støtter i topp kvalitet $100 - 180 fra USA. Problemet er frakten som pga ca 10kg vekt blir rundt $80. Billigste koster da ca kr 1.550,- hentet på Posten.

Løvaas selger Ducatistøtter for 1.700-og-noe, men de er ikke reversible (kan altså ikke brukes på begge sider).

Kanskje kan vi få til noe rabatt eller billigere frakt hvis vi er to eller flere. Si fra hvis du er interessert i det så kan jeg ringe og sjekke litt.

Strada Capitano

Top 150 Contributor
Posts 26
Medlem# 922

Corse medlem

Ja jeg er interessert. Må ha meg da jeg har kjøpt dekkvarmere som er nokså bortkastet uten depotstøtte. For meg spiller det ingen rolle om det er reversibelt eller ikke.

Top 25 Contributor
Posts 431
Medlem# 719

Corse medlem

Husk også å legge til 25% moms, samt at posten tar et per hundre i gebyr for tjenesten.

Ser ut som postan er blitt veldig ivrig i tjenesten i det siste, tror jeg har betalt moms på alt i det siste.

Kristiansander med 996SPS og 1098 Bane

Top 200 Contributor
Posts 19
Medlem# 938

Prøv www.automateriell.no i Lier. Mener jeg ga 750,- for rødlakkert kvalitetstøtte til Hypern og at fyren jeg snakket med kjørte Duc selv.. :-)

Odd

Top 10 Contributor
Posts 1 024
Medlem# 869

Jeg snakket nettopp med Oscar hos T Rex Racing. Hyggelig fyr med en god deal på gang.

http://t-rex-racing.com/catalog.php?item=37&catid=40&ret=catalog.php%3Fcategory%3D40

Strada Capitano

Top 10 Contributor
Posts 1 024
Medlem# 869

Risorno: jeg har også hørt om Automateriell, men da jeg ringte i sommer var de utsolgt og trodde ikke de ville få/lage flere. Har du noe annen informasjon?

Strada Capitano

Top 200 Contributor
Posts 19
Medlem# 938

Nope, ikke annet enn at det fortsatt ligger under depotstøtter på hjemmesiden.

Odd

Top 150 Contributor
Posts 26
Medlem# 922

Corse medlem

Jeg hentet meg depotstøtte til Hypern i går på automateriell til 844,- ink mva. Fungerer utmerket. Takk for tips.

Top 10 Contributor
Posts 1 406
Medlem# 568

Corse medlem

spanjor:

Jeg hentet meg depotstøtte til Hypern i går på automateriell til 844,- ink mva. Fungerer utmerket. Takk for tips.

Et ?:

Er akseltappen kulelagret, dvs. roterer den når du snurrer på hjulet ?

Regards, PerJ (gate:  '94 916 S, bane: '08 1098, pending: '08 1098 S)

Top 150 Contributor
Posts 26
Medlem# 922

Corse medlem

Det medfører riktighet.

Altså ja.

Top 10 Contributor
Posts 1 024
Medlem# 869

Jeg fikk min T-Rex-Racing støtte og er imponert over kvaliteten og hvor lett den er å bruke - var litt redd for å velte, men det gikk jo bare bra. Støtten er super stabil, er kulelagret, reversibel med to forskjellige pins, har et stag gjennom navet for å hindre at den kan falle av og har en hjulstopper for enklere hjulskift (kanskje også nyttig ved clutchdemontering?) 

Jeg betalte totalt kr 1.064,-

http://t-rex-racing.com/catalog.php?item=38&catid=40&ret=catalog.php%3Fcategory%3D40

Strada Capitano

Page 1 of 1 (12 items) | RSS