Jeg ønsker meg fortsatt en ny skinndress. Den jeg har nå, er 56, men siden størrelsene varierer litt, er kanskje 58 også en mulighet.
Den skal ikke være delbar, altså hel dress type racing.
Den bør helst være i østlandsområdet, jeg må jo prøve den før jeg kjøper. Sjøl bor jeg i nærheten av Kongsberg.
Kom med forslag!
-- Anders Mille S2, Bimota bb1 mm
Det er jo ganske mange dresser til salgs her på forumet i det siste...både Suomy og Daineese. Har du sjekket ut disse?
Hei,
var også på jakt etter skinndress.
Ta en tur innom på Løvås, der fikk jeg tilbud på helt nye dresser ned mot 4000 kroner. Bl.a. SPIDI.
Per_748: Ta en tur innom på Løvås, der fikk jeg tilbud på helt nye dresser ned mot 4000 kroner. Bl.a. SPIDI.
God ide. Jeg snakket med Anders nå, men de har ingen hele dresser i min størrelse.
Anders: Per_748: Ta en tur innom på Løvås, der fikk jeg tilbud på helt nye dresser ned mot 4000 kroner. Bl.a. SPIDI. God ide. Jeg snakket med Anders nå, men de har ingen hele dresser i min størrelse.
Hof MC ?
Regards, PerJ (gate: '94 916 S, bane: '08 1098, pending: '08 1098 S)
pertj: Hof MC ?
Joda, dem har jeg handlet mye hos. De er også veldig fleksible, f.eks fikk Siri igjen pengene for en hjelm hun ikke likte når hun fikk prøvd den litt hjemme. Men akkurat hele skinndresser har de ikke noe særlig utvalg i. Jeg var innom der i vår, og da hadde de ingenting. Han skulle få inn en dress om noen uker... De er jo noe mer touring-rettet, i den forstand at de har best utvalg i tekstil og todelte dresser.
Hele racingdresser er jo noe mer "spesielt" enn todelt. Salgsvolumene er mindre, og det virker som om forhandlere tar inn så få at de er sikre på å få solgt alle. Jeg tipper at din neste skinndress blir noe dyrere enn den forrige (det skal jo ikke mye til )
Hvordan er forøvrig kvaliteten på de dressene Løvaas har tilbud på ned i 4-5.000? Det er åpenbart at de ikke er racingkvalitet, men er de bra nok til "vanlig bruk" (altså, for det aller, aller meste på vei og noen få ganger i året på bane)?
900 SSie, 2000 mod.
MC Oslo hadde en del hele dresser da jeg var innom i forrige uke, men jeg sjekket ikke størrelser eller priser. www.mcoslo.no gir inntrykk av å presentere lagerstatus på størrelser og modeller, men den var ikke oppdatert mot virkeligheten i butikken da jeg sjekket utvalget på hjelmer.
Kristen
Helge: Hele racingdresser er jo noe mer "spesielt" enn todelt. Salgsvolumene er mindre, og det virker som om forhandlere tar inn så få at de er sikre på å få solgt alle. Jeg tipper at din neste skinndress blir noe dyrere enn den forrige (det skal jo ikke mye til )
Jepp, jeg har faktisk tenkt å strekke meg til kanskje 2-3 ganger prisen på den forrige
Maken til tilbudet jeg fikk av deg forrige gang er det nok ikke så lett å oppdrive.
piano Winterbro har optill 50% på en del dresser. Jeg mener det var noen i str. 58 og 60. Røde og hvite Daineese dresser, 2 delt.
64977900
Spør etter Anne-Mette.
Takk for alle gode forslag.
Nå har jeg fått meg en hel Berik kengurudress.
Anders: Takk for alle gode forslag. Nå har jeg fått meg en hel Berik kengurudress.
Som det pleier å hete seg: den eksisterer ikke uten bilder
Strada Capitano
Det er maken til denne:
http://cgi.ebay.co.uk/Berik-LS1-2226-Moto-GP-Kangaroo-Race-Suit-Red-42_W0QQitemZ350241141159QQcmdZViewItemQQptZUK_Motorcycle_Clothing?hash=item518bffb1a7&_trksid=p3286.c0.m14
Historien er i all enkelhet den at en kamerat av meg kjøpte en slik dress usett/uprøvd på ebay i UK (vet ikke om det var fra denne selgeren). Han kjørte noen turer og en banedag med den, men konkluderte med at den var litt for trang. Derfor kjøper han nå en ny en str større, og jeg overtar den "gamle" for en hyggelig pris.