Jeg har stemt ja, men nå går verden under (nesten). Vel, ikke helt, men jeg må i beste fall nøye meg med turen. Filler'n, beklager, pokker osv osv
Strada Capitano
VI KAN RAPPORTERE AT 7 DESMODROMER STARTET FRA LIER GRYTIDLIG I DAG OG KOSER SEG PÅ SVINGETE VEIER, OG NÅ ER DET LIKE FØR DE MØTER DEM SOM KOMMER FRA SØR .
Kjør vakkert
Donna Mai-Brith #848
Da har jeg kommet i hus.
Takker alle for godt selskap.
Vi hadde en fin tur hjem, og SPSen var i storform, ingen problem å starte når den fikk litt varme.
Kristiansander med 996SPS og 1098 Bane
TUSEN TAKK FOR ET HYGGELIG LAG ALLE SAMMEN
og tusen takk til Løvaas Motor v/Anders som raust sponset oss med gevinster til utlodning - et meget vellykket event.
Det kan rapporteres om et godt, men laaaangt årsmøte med til tider høy temperatur (vi hadde fyr i peisen), med påfølgende grilling og fest i hyggelig lag til tidlig på morgenen i dag.
Mange bilder ligger nå klar for å komme på plass i albumet under årsfester. Fikk tatt bilder fra foreningen utenfor Meny, og håper noen fikk tatt noen fine bilder fra selve turen på dagen.
HeiTakk til alle for atter en hyggelig tur. Jeg var med fra Oslo til SIljan og hoppet av der og satte kursen mot Moss. Hadde jeg ikke hatt jobb på søndagen ville jeg gjerne vært med kvelden ut. Jeg prøver igjen neste år.
Stor takk til Askim MC som jobbet på spreng for å få sykkelen min klar til denne turen.
Skulle egentlig sove tidlig i dag, men siden 70 stk hadde vært inne i dag og sett etter bilder, og bare funnet ett, måtte jeg bare ta jobben og legge inn bilder og dermed dokumentere årsmøtet. Det er nå gjort .
Se der, flotte bilder,Mai-Brith! Takk for en glimrende tur og en flott årsfest alle sammen. Det ser absolutt ut til å bli et spennende år til neste år, og det er godt å ha noe å virkelig glede seg til nå som sommeren og den fine asfalten er på hell...
Nå har jeg en liten etterlysning: Har noen sett en helt sort, tynn Haglöfs jakke på hytta, ev. tatt denne med tibake? Jeg er nesten helt sikker på at jeg puttet den tilbake i sekken, men nå er jeg ikke i stand til å finne den....
-Didrik-
Strada-General og Styremedlem i Norsk Ducatiforening Desmodromene
Didrik. Jakka henger på "det blå rommet". Trodde den hørte til der, og du var vel litt for omtåket av øl og damer til å huske den da du dro ;)
Skal prøve å få den brakt tilbake snarlig...
Kjempegøy å bli kjent med dere alle, gleder meg stor til neste sesong!
Håper alle kom seg vell hjem.
Vi hadde en flott tur hjem, tror jeg kunne kjørt og kjørt og kjørt....... (hadde det ikke vært for en skulder jeg sliter med )