Lurer på om jeg skal kjøpe et åpent clutch deksel, til min Ducati 916,og ny pressplate med farge? Ser jo litt kult ut. Noe må jeg finne på i denne vente tiden. Ser jo litt "bøst"ut med åpen clutch. Er det noen negative sider med dette? Har sett endel til salg på nettet. Er det mye forskjellig kvalitet ut og går?
jarl
It's not the fart that kills, but the smell :-)
Prøver å se om det er mulig å vekke til live en gammel post....
Jeg tenker å kjøpe ny pressplate og cover til min 748. og ser at det er skremmende forskjeller på e-bukta i pris.
Billigste pressplate koster $9.90
Et annet alternativ koster $99.90
Noen som har erfaringer? regner med at det er forskjeller i aluminiumen, lageret og sikkert noe fortjeneste forskjeller... Jeg gidder ikke spare 1000,- om det betyr at pressplaten min ryker på autobahn på vei ned til WDW....
'98 748 SPS
'73 Aermacchi 350 SS
$9.99 er startbudet - ikke prisen. Slingshot er vel en anerkjent produsent. Fjærer, bolter og "krager" for $30 er vel ikke verst heller. Slingshot'en kommer med lager, vet ikke om den "billige" gjør det. Hvis du ikke stoler på lageret - gjenbruk det du har? Har aldri hørt om skader/brudd i pressplater, men det KAN jo ha skjedd.
Strada Capitano
hey
på min gamle 998 tok jeg bare å lakket den orginale i duc rød, hjelper fælt det + klarlakk over.
noen fordeler er vel at noen smuss kan komme seg ut i friluft, mens annen type smuss fra friluft kan ta seg en tur i clutch rakkleverket.
Samt en viktig ting er å IKKE sette bort sykkelen etter den har vært vasket, før du har kjørt platene tørre. De "limer " seg fort sammen vis ikke de blir "tørrkjørt" etter de har vært vasket
sølve