såååååå missunnnnnelig på de som e på Jerez å kjøre akkurat no!!! føles så altfor lenge til påska og Mugello.
Var skikkeilg hærlig å treffe folket sist helg, fikk liksom litt følelse av at no starta sesongen... hehe
Takk for sist helg folkens, kvelden gikk så altfor fort.
Tor #69
I år kommer dokker tel å plages mye med mæ...
fikk mæ et lite "fix" no.... slo tilfeldigvis på Viasat Motor, og der sendte de MGP laguna 08... herlig tight fight der , Stoner vs Rossi.
Misunnelse her også...
Får ikke meldt meg på noe i vinter da jeg ikke vet når 1199 ankommer...jaja, blir vel noe muligheter i sommer/høst.
29 dager til 1. WSB løp
Dere er ikke gamle nok. Når man kommer litt opp i årene så går tiden så fort uansett at det aldri er lenge å vente til neste sesong
900SSie -> 999
Jeg er 40, men hardt angrepet av abstinens. Når er man Gammel Nok?
Tja...vet ikke. Jeg er tre år yngre enn deg, men jeg har for en tid siden sluttet å gå og trippe og vente på våren. Før jeg rekker å gjøre halvparten av det jeg planlegger så er det april
Eller - kanskje mer presist: Jeg har nok abstinenser jeg også, men de plager meg lite fordi jeg vet at før jeg rekker å snu meg så er våren her
Oiii, dokker e så gamle.... godt æ fortsatt e veldig ung!
He,he...jeg er ikke eldre enn at jeg fortsatt har mye å lære
ducTor: Oiii, dokker e så gamle.... godt æ fortsatt e veldig ung!
Alder er ikke omvendt proporsjonalt med hvor mye man har å lære, nei
Vibeke LSH: Jeg er 40, men hardt angrepet av abstinens. Når er man Gammel Nok?
Nærmer meg 40, og abstinensane blir bare verre for kvert år som går, så alder spiller ingen rolleEr vel tegn på at man liker det man gjør og får meir og meir glede av det spør du meg
Siggy1