Dagfinn: Det var da svært å nervøse dere blei da. I kjent stil i år som i fjor så tar gatebil folket over på¨Rudskogen like etter at vi er ferdig. Det betyr at det kommer til å rusle inn noen bur inn på vårt parkeringsdepot på ettermiddagen. Det har jeg sagt er greit så lenge de ikke forstyrrer vår aktivitet. Hvis de kommer rennende inn tidligere blir de vist bort av Rudskogens personell. Gatebil folket har fått lov til å slippe inn på området (Ikke vårt bparkeringsdepot) for å starte riggingen før deres offisielle kontraktsfestede tidspunkt starter. De har leid det nye parkeringsdepoet og starter camping og rigging der fra klokka 12. Vi har kontrakt på dagens parkeringsdepot og banen. Blei du roligere nå?
Det var da svært å nervøse dere blei da.
I kjent stil i år som i fjor så tar gatebil folket over på¨Rudskogen like etter at vi er ferdig. Det betyr at det kommer til å rusle inn noen bur inn på vårt parkeringsdepot på ettermiddagen. Det har jeg sagt er greit så lenge de ikke forstyrrer vår aktivitet. Hvis de kommer rennende inn tidligere blir de vist bort av Rudskogens personell. Gatebil folket har fått lov til å slippe inn på området (Ikke vårt bparkeringsdepot) for å starte riggingen før deres offisielle kontraktsfestede tidspunkt starter.
De har leid det nye parkeringsdepoet og starter camping og rigging der fra klokka 12. Vi har kontrakt på dagens parkeringsdepot og banen.
Blei du roligere nå?
He-he, greia er/var at den infoen som ligger ute på gatebilforumet er om mulig enda mer forvirrende en det vi i kjent italiensk stil greirer å få til <stort smil>. Der svirret det rundt med tidspunkt, plassering, camping og det meste annet.
Jeg forstod det slik at vi skal overnatte nede på gokartbanen, men jeg tenkte at det kunne være greit å holde til oppe i depotet på fredagen (?)
Uansett, det årnær seg...
Regards, PerJ (gate: '94 916 S, bane: '08 1098, pending: '08 1098 S)
Vi skal overnatte inne på området uten at vi forstyrrer leietakeren (Senior MC) i deres leieperiode som er frem til 21.00. Altså det vil gå greit å rigge seg til i bakkant av perkeringsdepoet hvis denne ikke er benyttet. Det er et par av oss som har med små barn og vi vurderer å rigge oss til på gokartbanen for å få litt skjerming for all musikken. Tror det går greit om felere ønsker det. Men det vil ikke settes opp noe strøm ned på gokartbanen.
Jeg anbefaler at dere ser på vårt program for tidspunkter og informasjon. :-)
Dagfinn (Daffy Duc)-- Desmodromene Corse General --
Dagfinn: Sigbjørn - Kan du ringe Tuneheimen og sjekke opp dette selv? De har en ambulerende sjenkebevilling og tar jeg ikke helt feil så kan du sikkert ta med eget booze hvis du bare må ha det, bare må ha det...
Sigbjørn - Kan du ringe Tuneheimen og sjekke opp dette selv? De har en ambulerende sjenkebevilling og tar jeg ikke helt feil så kan du sikkert ta med eget booze hvis du bare må ha det, bare må ha det...
Skal eg gjør Dagfinn, eg bare må ha det ja
Siggy1
Og det hadde dei ikkje[:'(]
Medbrakt på romma, eller i lomma
Når starter middagen?
Middag blir sånn ca mellom 19 og 20 ett sted.
Først skinndresspils!
Noen som skal starte fra Oslo grytidlig fredags morgen ??? Og som kan tenke seg å kjøre samlet ??? Ooooog som har en ide til et fornuftlig sted å møtes ???
Kjør vakkert
Donna Mai-Brith #848
Jeg har tenkt å reise fra Jessheim enda grytidligere, og kan godt stikke innom et møtested. Kan godt møtes på jobben min, på Sjursøya. Grei plass,og ingen problemer med å stoppe. Mosseveien rett ut....
Dagfinn: Middag blir sånn ca mellom 19 og 20 ett sted. Først skinndresspils!
Skal se om eg får til "bike´n" min så eg og kan ta ein skinndresspils
Så bra Feccolia, litt lenger ut hadde vært fint, så slapp vi som bor på utkanten å kjøre inn i trengsel før vi kjører ut igjen. Jeg tenker og foreslår enten den rasteplassen/ 'trailerparkeringen' på motorveien (rett etter fotoboksen) eller den plassen der det er vekt rett etter Da Vinci brua, men det forutsetter jo at det er den veien via Askim som velges........ Aner ikke hva som er et greit klokkeslett - Kom med forslag!
Jeg tenkte å reise ca kl 6 fra Jessheim. Bruker en snau halvtime til Sjursøya, Ca 10 minutter videre til Svartskog, som rasteplassen heter. Men jeg er også åpen for justeringer.
Ses der ca. kvart på sju da Alltid hyggelig å kjøre sammen med noen, spesielt når man er morgen.
Jepp!
Takk for nok en superfin dag på banen, og et hyggelig lag på Tuneheimen - Håper alle kom seg vell hjem.
Takk for et hyggelig lag! Hadde en kjempedag på banen i går, og oppholdet på Tuneheimen ble jo også vellykket.
Hadde et opphold på Jeløya på tur hjem i dag, så det ble etterhvert en våt hjemtur. Men hva gjør vel det? Temperaturen var grei nok, var bare "sandalene" mine som tok inn endel vann. De pensjoneres herved.
Ønsker dere alle en fortsatt god helg!
Inge. (prest??)