Norsk Ducatiforening Desmodromene

Avslutningsfest 10 September påmelding

rated by 0 users
This post has 46 Replies | 10 Followers

Top 25 Contributor
Posts 258
Medlem# 1105

Enkeltrom & middag:-)

Vibeche

Top 75 Contributor
Posts 92
Medlem# 1139

Enkeltrom og middag.

Inge.

Top 10 Contributor
Posts 1 254
Medlem# 476

Dei har vel alle rettigheter der? Øl blir man bare trøtt avIndifferent

Siggy1 

Top 75 Contributor
Posts 98
Medlem# 901

Corse medlem

Et dobbeltrom og to middag.

Top 150 Contributor
Posts 26
Medlem# 922

Corse medlem

Enkelt rom og middag

- Fredrik -

Top 50 Contributor
Posts 102
Medlem# 954

Corse medlem

KVo:

Enkeltrom og middag! Cool

Jeg finner ikke mitt navn på listen blant folk som bestilte etter meg, så jeg prøver igjen: Enkeltrom og middag, pliiis...  Geeked

Top 10 Contributor
Posts 1 360
Medlem# 749

Corse medlem

aiaiai.

Godt du følger med.

Nå stenger jeg bookingen men det er alltids muligheter til å få slengt seg nedpå. Man må bare forhandle litt med noen på lista om de er villige til å flytte på et billigere flermannsrom. Alle 13 rommene er nå opptatt men det finnes ledige senger på mange av rommene.

Etteranmelding av Mat går også an. Jeg bestiller til ca 30 men kan justere dette antallet dagen før. Så fortsett å melde ifra om du ønsker mat eller overnatting.

Jeg kommer til å holde av 4-5 flate plasser for bolbiler inne på parkeringen til Tuneheimen. Strøm o.l. kan tilkobles mot avgift.

Undertegnede og neon hyggelige svensker vil okkupere 2 av plassene og jeg regner med at "Peggys Reising Team" tar en tredje plass. Det finnes mer parkering med da i skråbakke.

Dagfinn (Daffy Duc)
-- Desmodromene Corse General --

Top 10 Contributor
Posts 1 438
Medlem# 568

Corse medlem

Dagfinn:

aiaiai.

Godt du følger med.

Nå stenger jeg bookingen men det er alltids muligheter til å få slengt seg nedpå. Man må bare forhandle litt med noen på lista om de er villige til å flytte på et billigere flermannsrom. Alle 13 rommene er nå opptatt men det finnes ledige senger på mange av rommene.

Etteranmelding av Mat går også an. Jeg bestiller til ca 30 men kan justere dette antallet dagen før. Så fortsett å melde ifra om du ønsker mat eller overnatting.

Jeg kommer til å holde av 4-5 flate plasser for bolbiler inne på parkeringen til Tuneheimen. Strøm o.l. kan tilkobles mot avgift.

Undertegnede og neon hyggelige svensker vil okkupere 2 av plassene og jeg regner med at "Peggys Reising Team" tar en tredje plass. Det finnes mer parkering med da i skråbakke.

Kan du holde av parkering til meg ?  Jeg skal forsøke å få lånt meg en bil til disse dagene...

Ja, også må jeg ha mat...

Og jeg rakk det vel før utløpet av den 3.de <smil>

Regards, PerJ (gate:  '94 916 S, bane: '08 1098, Solgt: '08 1098 S)

Top 50 Contributor
Posts 130
Medlem# 1007

Jeg uteblir desverre fra siste banedagen... ut på reise...

Men jeg var på Rudskogen i helgen (og så på at Porscheklubben sprutet olje..) og så at det er Gatebil 10-12 sept...

http://gatebil.no/?p=388

Campen åpner 12:00, så kanskje dere får en masse tilskuere (Noen må da slædde litt...)

'98 748 SPS

'73 Aermacchi 350 SS

Top 10 Contributor
Posts 1 254
Medlem# 476

Siggy1:

Dei har vel alle rettigheter der? Øl blir man bare trøtt avIndifferent

Viktig for meg dette, må ha brennevin skal kroppen fungere, som som med top fuel, nitro metan for full effektStick out tongue

Siggy1 

Top 100 Contributor
Posts 59
Medlem# 985

Corse medlem

Hei! Jeg ble plutselig litt usikker på hva jeg har eller eventuelt ikke har meldt meg på ennå. Jeg har booket overnatting og mat, men er jeg formelt påmeldt for kjøringen på Rudskogen? Jeg har betalt sesongkortet. Hvis jeg ikke er påmeldt på Rudskogen så melder jeg meg herved på kjøringen også uansett vær! mvh Andreas

Top 10 Contributor
Posts 1 360
Medlem# 749

Corse medlem

Andreas -  Du kan bare slappe av. Du har seng og mat og alle med sesongkort er automatisk påmeldt banekjøringen. :-)

Sigbjørn - Kan du ringe Tuneheimen og sjekke opp dette selv? De har en ambulerende sjenkebevilling og tar jeg ikke helt feil så kan du sikkert ta med eget booze hvis du bare må ha det, bare må ha det...

Dagfinn (Daffy Duc)

Top 10 Contributor
Posts 1 360
Medlem# 749

Corse medlem

pertj:
Kan du holde av parkering til meg ?

Jeg skal se hva jeg klarer. Jeg ber de om å stenge de innerste parkeringene som er flate. Vi må rigge de lange bilene med hengere innerst og så fylle på.

Fint om dere hjelper til med å ikke okkuppere de to innerste plassene med plen på baksiden. Undertegnedes bobil samt en av våre svenske venner skal ha disse plassene grunnet små barn som skal sove i bilen.

Mat er ordnet til deg også.

Dagfinn (Daffy Duc)

Top 10 Contributor
Posts 1 438
Medlem# 568

Corse medlem

Dagfinn:

pertj:
Kan du holde av parkering til meg ?

Jeg skal se hva jeg klarer. Jeg ber de om å stenge de innerste parkeringene som er flate. Vi må rigge de lange bilene med hengere innerst og så fylle på.

Fint om dere hjelper til med å ikke okkuppere de to innerste plassene med plen på baksiden. Undertegnedes bobil samt en av våre svenske venner skal ha disse plassene grunnet små barn som skal sove i bilen.

Mat er ordnet til deg også.

Da ser det ut for at bil er ordnet, så da trenger jeg parkering.  Og jeg kikket litt på www.gatebil.no, og da ble jeg noe forvirret.  Får vi tilgang til depotet oppe, eller er det reservert for tilrigging av gatebil ?  Ser at de skal begynne å kjøre fredag kl. 17, så jeg antar at ihvertfall noen skal rigge seg til fredag ettermiddag (?).

Det betyr vel i såfall at vi må holde til på gokartbanen hele fredagen ?  Hvordan blir det i såfall med strøm der nede ?

Regards, PerJ (gate:  '94 916 S, bane: '08 1098, Solgt: '08 1098 S)

Top 10 Contributor
Posts 1 360
Medlem# 749

Corse medlem

Det var da svært å nervøse dere blei da. Big Smile

I kjent stil i år som i fjor så tar gatebil folket over på¨Rudskogen like etter at vi er ferdig. Det betyr at det kommer til å rusle inn noen bur inn på vårt parkeringsdepot på ettermiddagen. Det har jeg sagt er greit så lenge de ikke forstyrrer vår aktivitet. Hvis de kommer rennende inn tidligere blir de vist bort av Rudskogens personell. Gatebil folket har fått lov til å slippe inn på området (Ikke vårt bparkeringsdepot)  for å starte riggingen før deres offisielle kontraktsfestede tidspunkt starter.

De har leid det nye parkeringsdepoet og starter camping og rigging der fra klokka 12. Vi har kontrakt på dagens parkeringsdepot og banen.

Blei du roligere nå?

Dagfinn (Daffy Duc)

Page 2 of 4 (47 items) < Previous 1 2 3 4 Next > | RSS