Norsk Ducatiforening Desmodromene

T-Rex front depotstøtte selges

rated by 0 users
This post has 11 Replies | 3 Followers

Top 500 Contributor
Posts 10
TripleE Posted: 08-22-2010 11:05

Denne er til overs hos meg. Ny og ubrukt. Selges for kr 800. Befinner seg på Kløfta.

Top 10 Contributor
Posts 1 173
Medlem# 869

Fusevalg!

Jeg må sjekke og dobbeltsjekke om den passer Monster. Vet du noe om det? Hvis ikke kan jeg ringe T-Rex selv og spørre.

Pleier det ikke å være en pinne som løfter i hullet/røret i nedre styrekrone? Og/eller sånne "kroker" som løfter i gaffelen (ved akselen)?

Edit: du skal vel ikke tilfeldigvis på Rudsskogen i morgen med denne i bagasjerommet?

Strada capitano

Chief Executive Mod Addiction Enabler

Top 50 Contributor
Posts 130
Medlem# 1007

For legge meg som nr 2 da om den ikke passer til Monster, og så klart med forbehold om at den passer til 748

'98 748 SPS

'73 Aermacchi 350 SS

Top 500 Contributor
Posts 10

Om den passer til Monster vet jeg ikke. Men jeg vet at den ikke passer til 748, ihvertfall ikke min (det er derfor jeg selger den:)). Støtta er 160mm bred på den "v´en" som skal inn under styrekrona. Tror jeg har fått en støtte som er til litt grøvre gaffel. 748 er ca 150mm mellom gaffelbena. Har prøvd å lirke den inn diagonalt, men det går ikke. Litt lang bytteretur til USA, så bort skal den. Har uansett en "vanlig" front depotstøtte som fungerer helt utmerket til et dekkskift i ny og ne.

Så hvis det er noen som har bruk for denne, og den passer, så kom og kjøp:)

//Lars Petter

Top 10 Contributor
Posts 1 173
Medlem# 869

Ok - den øverste delen av støtten (triple tree adapter) passer antagelig heller ikke Monster. Den er laget som en klo fordi de syklene den er beregnet for ikke har hull opp i røret mellom øvre og nedre styrekrone. Den øverste delen kan kjøpes separat for sjarmerende billige $ 31.

Jeg får komplett Monsterstøtte levert for snaut kr 800,-  Dermed trekker jeg meg fra plassen i køen.

748 står på listen over sykler den passer for, men den passer ikke likevel?

Strada capitano

Top 50 Contributor
Posts 140
Medlem# 972

Hei...

Hvor får en tak i Depotstøtte til styrekrone, har Monster 900?

Prøvde på Automatriell, men de hadde sluttet m depotstøtter..

Veldig takknemmelig for hjelp  Smile

Mvh

Johnny  (jaa9)

• Monster 900 S og 851 Strada  Devil

Top 10 Contributor
Posts 1 173
Medlem# 869

Jeg har T-Rex til bakhjulet og er veldig fornøyd. De lager også til fronten - den kan brukes til å løfte under styrekronen eller hjulakselen/gaffelbena. Ring eller mail for sikkerhets skyld, så du er sikker på at den pinnen som stikker opp i røret, er i riktig dimensjon (mål hullet først).

Husk at frontstøtte ikke må brukes uten at sykkelen er trygt plassert på bakhjulstøtten først.

http://t-rex-racing.com/catalog.php?category=47&page=1

Strada capitano

Top 75 Contributor
Posts 63
Medlem# 970

Er den solgt? Sendes den ev.?

Top 500 Contributor
Posts 10

Støtta står her enda. Er nok veldig dyr å sende, tror jeg. Anbefaler absolutt at den hentes. Hvis du bor langt avgårde, så kan jeg gjerne levere den til ev bekjente av deg som holder til i Oslo/Akershus (også kan du invitere dem hjem på kaffe/kake og støtteoverleveringBig Smile), ev arrangere for henting av noen som passerer Kløfta.

//Lars Petter

Top 75 Contributor
Posts 63
Medlem# 970

Nei viss den ikke veier mer en 10 kg, det gjør den jo ikke, koster det 150 kr å sende i posten.

Bare pakk den inn i plast eller noe. Send den som norges pakke, egen embalert. 

http://www.posten.no/Produkter+og+tjenester/Pakker/2010.cms

Så kan jeg sette over 950 kr til deg på ditt kontonummer. Deal?

Adressen min er ;

Henrik Espedal

Madlaveien 11

4008 Stavanger

Top 500 Contributor
Posts 10

Er det ikke værre enn 150, så ordner det seg.

Send meg en SMS på 92027532, så tar vi det derfra.

//Lars Petter

Top 500 Contributor
Posts 10

Da er støtta solgt til Stavanger.

//Lars Petter

Page 1 of 1 (12 items) | RSS