It's done.
Trykkeriet har fått feil refleks-folie, så de blir ikke ferdige i dag, men lover levering torsdag eller fredag. Dermed: De som hadde tenkt å hente hos meg i dag kan utsette det litt.
Jeg holder dere oppdatert her.
-Didrik-
Strada-General og Styremedlem i Norsk Ducatiforening Desmodromene
Det er flott m. Info fra deg Sikkert en del xtra arbeid for deg med dette, du skal vite at vi alle setter stor pris på ditt arbeid m. dette for oss!!!
Takk på forhånd Didrik
Jaa9
Jakkene ankom nettopp, men jeg får ikke sendt før etter helgen, dessverre.
Skulle noen gjerne ha jakka i dag, så må dere innfinne dere på Lysaker før 13:30 ...
mob: 41539745
Hei
la inn bestilling i shopen idag 17/10 på jakka i str L-Herre og printet ut faktura, skal jeg avvente innbetaling da?
Mvh
Morten E
Meven2 696+
Ja, bestillingen er sendt, og mottatt tilbake ferdige jakker. Det blir ikke flere jakker på en stund nå. Det sto i web-shop'en at dette bare var for de som hadde forhåndsbestilt...
Beklager at jeg ikke hadde fjernet produktet i shop'en.
hvordan er det enklest for deg å bli kvitt jakkene? Har du de på lysaker eller hjemme? Jeg skal til Asker i morgen kveld, så tenkte kanskje å få hentet jakken i morgen om mulig.
'98 748 SPS
'73 Aermacchi 350 SS
De kan hentes hjemme i Lier om ønskelig, eller på Lysaker før 15:00. De vil bare være på Lysaker et par dager til før jeg tar alt hjem, da kommer jeg ikke til å være på Lysaker lengre...
Så de som ønsker å hente på Lysaker bør skynde seg.
Vil du hente hjemme i Lier i morgen, så si ifra, så tar jeg med den hjem med en gang.
dhb: Hei De kan hentes hjemme i Lier om ønskelig, eller på Lysaker før 15:00. De vil bare være på Lysaker et par dager til før jeg tar alt hjem, da kommer jeg ikke til å være på Lysaker lengre... Så de som ønsker å hente på Lysaker bør skynde seg. Vil du hente hjemme i Lier i morgen, så si ifra, så tar jeg med den hjem med en gang. -Didrik-
...og hvor tidlig kan man møte opp for å hente?
MVH
-Kent-
Kanskje jeg kan få tid i lunsjen i morgen til å stikke til Lysaker (er jo bare en trilletur på ring3) og hente jakken. Så har jeg den :)
Evt om det passer at jeg henter den på Lier ca 2100 i morgen? Da kjører jeg utover der når jeg er ferdig i Asker.
Hente på Lysaker, fra 07:30, men ikke mellom 09:00 og 09:30
Hente i Asker, etter 16:00
Trenger du min adr for å sende jakke, eller har dere den i medlemsreg?
Forøvrig, ha en flott tur i øst i morgen..
Da er endelig alle jakkene pakket i flotte posten-pakker og sendes i kveld. Håper dere alle får glede av jakkene.
Bør kanskje endre overskriften slik at det ikke ser ut som om det er ekstra jakker tilgjengelig? (Hvis det går an i dette forumsystemet.)
900SSie -> 999
godt poeng...
done