Betalt - Gleder meg til ny jakke .
Kjør vakkert
Donna Mai-Brith #848
Betalt
Svein Roger
Betalte i dag
'98 748 SPS
'73 Aermacchi 350 SS
Betalte på søndagen
Takk for hjelpen med brukerkonto.Nå er jakken betalt.
Hei, jeg vil herved bestille to stykker M herre (har størrelse 52 i dress). mvh t
Det går bra Turid. Bare betal to i shop'en også :-)
-Didrik-
Strada-general og tidligere Styremedlem i Desmodromene
Levering:
Såfremt alle betaler innen helgen, så vil jakkene bli hentet ferdige onsdag 15. september.
Da har vi noen muligheter for levering:1. Du kan komme innom meg på jobben på Lysaker og hente2. Du kan komme innom meg hjemme på Tranby i Lier3. jeg kan sende...
3 tar lengst tid. Det er greit å få vite hvem som vil hente på Lysaker, for de tar jeg ikke med meg hjem.
med ønske om en flott høst.-Didrik-
dhb: Levering: Såfremt alle betaler innen helgen, så vil jakkene bli hentet ferdige onsdag 15. september. Da har vi noen muligheter for levering:1. Du kan komme innom meg på jobben på Lysaker og hente2. Du kan komme innom meg hjemme på Tranby i Lier3. jeg kan sende... 3 tar lengst tid. Det er greit å få vite hvem som vil hente på Lysaker, for de tar jeg ikke med meg hjem. med ønske om en flott høst.-Didrik-
Alt. 1 for meg, siden jeg passerer Lysaker hver eneste dag :) Dato/Klokkeslett avtaler vi vel når det nærmer seg :)
MVH
-Kent-
Hei
Jeg kan hente jakke + de andre tingene jeg bestillte på lysaker. Jeg kan kjøre innom May-Brith med henns om du vil. Jeg kjører forbi der hun bor til/fra jobb hver dag.
/Kairon aka Goby
Alternativ 1 eller 2.
Jobber og bor i tigerstaden, men sogner til Røyken/Hurum så passerer Tranby titt og ofte :)
Egentlig burde det nesten vært ett alternativ 4 her slik jeg ser det....
Desmotur feks rundt tyrifjorden, avhenting av jakke og pizza på Lierskogen....
Det er vel det beste for alle?? ;)
Hei...
Ang. levering, tror nesten du må sende min, bor jo litt unna Lysaker her i vest...
Ha en flott høst du og...
Johnny (jaa9)
Tur rundt tyrifjorden og Pizza er jeg med på :-)
Jonny, det er jo en flott tur over fjellet :-O(men jeg sender, jeg)
Ååååh, ja, tusen takk Kairon, det var veldig snilt - og så vanker det nok en samtidig .