Så skjedde det utenkelige:Sidestøtta på 998`n knakk kutt av så sykkelen gikk bakken med et brak[:'(].*** happens,men jeg trenger en någet spesiell bolt som går gjennom sidestøtta.Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i en ny bolt fort?Ny støtte har jeg ordna
Petter i Plankebyen: Så skjedde det utenkelige:Sidestøtta på 998`n knakk kutt av så sykkelen gikk bakken med et brak[:'(].*** happens,men jeg trenger en någet spesiell bolt som går gjennom sidestøtta.Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i en ny bolt fort?Ny støtte har jeg ordna
For sikekrhets skyld: Er det den bolten som går igjennom selve støttelabben, den som støttelabben roterer rundt, eller er det en av de 2 som fester støttebraketten til motor'n ?
Etter en rask titt i delekatalogen, så ser jeg en helt vanlig bolt, bortsett fra at det er borret & gjenget opp et hull i hodet på den. Dette for å feste støttebryteren (?)
Regards, PerJ (gate: '94 916 S, bane: '08 1098, pending: '08 1098 S)
Mulig jeg har en ekstra komplett støtte av den nyere eller gamle typen liggende, skal få noen som er hjemme til å sjekke i morgen (lørdag) tidlig.
Takker og bukker for all støtte, råd, tips, sms og mange som skulle se etter om de hadde en bolt i skuffen.
Sørlandsgeneral Otto skal sende bolt i posten!
Igjen, tusen takk!