Norsk Ducatiforening Desmodromene

Valgets kvaler

rated by 0 users
This post has 40 Replies | 3 Followers

Top 10 Contributor
Posts 1 197
Medlem# 476

Fatter ikkje at det går an for å være ærlig, har no ikkje skamkøyrt den, hatt alle servicer, stella motor´n bra, så er nok ein svakhet, igjen.

Shell olje er brukt Dagfinn.

Siggy1 

Top 10 Contributor
Posts 1 197
Medlem# 476

Etter masse fram og tilbake faller vel valget på 999r 04 modell med 58 mm spjeldhus.

Blir billigst, minst arbeid og man kan serve motor´n som normalt, og fortsatt vil den ha nok krefter Yes

Siggy1 

Top 10 Contributor
Posts 1 197
Medlem# 476

Og då er den bestilt og delvis betaltStick out tongue

Siggy1 

Top 10 Contributor
Posts 665
Medlem# 546

Corse medlem

GrattisYes, da er du i gang...

Top 10 Contributor
Posts 1 197
Medlem# 476

Ting har tatt tid, men no er motor´n betalt i sin heilhet, venter på at rammer og svingarm skal komme så eg får på ny farge.

Innsuget blir sendt til oppgradering så fort eg har det. Gleder meg litt ja til å få den på veien igjenCool

Siggy1 

Top 150 Contributor
Posts 32
Medlem# 1195

Dette blir nok bra greie Cool

Vi får ta oss ein tur når du fått den på veien igjen ..

Top 10 Contributor
Posts 1 197
Medlem# 476

Ja det her skal bil bra til slutt. Skal oppover 1 tur i sommer er planen, om alt klaffer, Florø Rock&Blues Weekend, første helga i juli. Merke helga folkens, er vel verdt å dra dit, masse bra musikk og stor stemningCool

Siggy1 

Top 10 Contributor
Posts 1 197
Medlem# 476

No kom skatten og det var hyggelig å opne brevet. Så skal ikkje se vekk ifra at eg får gjort endå meir med sykkelen i år enn eg hadde sett for megStick out tongue

Siggy1 

Top 10 Contributor
Posts 1 197
Medlem# 476

Og då var Ole Bjørn så grei at han kom med rammer, svingarm og innsug i dag. Dette er god kundeserviceYes

Skal ta litt bilder å legge ut av korleis alt ser ut no og så når alt er ferdig lakka mm. 

Siggy1 

Top 50 Contributor
Posts 142
Medlem# 987

Vi gleder oss .

Top 10 Contributor
Posts 1 197
Medlem# 476

Var innom biltilsynet i går for å få slått inn rammenr som ikkje blei gjort etter at sykkelen blei bygd opp igjen etter skaden i 2003, det viser seg å ikkje være så lett. Må ha dokumentasjon på kor ramma kommer fra, utført arbeid mm. Ramma skulle vært plombert og sendt biltilsynet og vist igjen, som ikkje blei gjort.

Så her sitter eg og grubler og venter, kjekt å sitte sånn pga andre sin feilSurprise

Siggy1 

Top 10 Contributor
Posts 1 197
Medlem# 476

Då har det endelig blitt nøsta opp og funnet ut korleis eg skal ordne problemet med ramme nr. Skal til Oslo mandag for visning av ramme og motor samt ta med alt av papirer som er av skade, takst mm av skaden og eit skriv fra verkstedet som utførte jobben og glømte å slå inn ramme nr. Så blir det fortgang i lakkering av ramme, montering mm:)

Siggy1 

Top 10 Contributor
Posts 1 197
Medlem# 476

Og slik gjekk det:

- Verkstedet må skrive eit skriv om det dei har gjort, og ikkje gjort, sendes som brev med stempel og underskrift, mail holder ikkje då det kan manipuleres.

- Forsikringsselskapet må bekrefte pr brev at dei har utbetalt verkstedet for deler, og at det har vært ein skade på sykkelen.

- Løvaas må bekrefte at motorblokka eg tok meg høyrer sammen med ramma(nr) 

Forstår at dei stiller spørsmål, men pokker ta, å være ærlig lønner seg ikkje i dette tilfellet ser eg. Og hadde eg hatt ureint mjøl i posen hadde eg vel neppe komt til dei med ramma som eg har gjort...

Siggy1 

Top 10 Contributor
Posts 1 197
Medlem# 476

På nytt var eg å viste ramme og motor i dag og ka skjer? Joda, får spørsmål om eg har med skiltet. Nei. Det skulle eg ha hatt for eg må tilbake for å vise sykkelen etter at den er bygd opp igjen. Det er no så, men eg fekk ikkje med meg ramma, og når eg spør korfor eg ikkje fekk beskjed om dette sist eg var der så fekk eg til svar: Det var fordi vi ikkje trudde du ville klare å skaffe alt av dokumentasjon. Er det mulig?!?!?!? Hadde vel aldri komt med ramme uten nr viss eg hadde ureint mjøl i posen. 

Dei kom med fleire rare forslag og, men hjelpe meg, trudde ikkje det var så vanskelig og trangsynt her i landet!!!

Siggy1 

Top 10 Contributor
Posts 1 197
Medlem# 476

Då er ramma omsider klar, henta den med laser gravert ramme nr, på feil side, men ingen praktisk betydning. 

Den er levert til blåsing no, så blir den vel grunna og lakkert over helga, alt blir pulver lakkert. 

Siggy1 

Page 2 of 3 (41 items) < Previous 1 2 3 Next > | RSS