Jeg står plutselig uten makker til Borg mck sitt lagmaraton på Rudskogen i morgen. Er det noen glade amatører som har lyst til å delta bare morro uten å fokusere på rundetider, og skaffe seg litt kjøretrening?
Jeg deltar også på Rustløsern med Desmodromene i morgen så det er mulig å bestemme seg i løpet av dagen.
Vi stiller vel nå i høst, gjør vi ikke? Jeg er med, kanskje Daffy har tid, også?, hvis du ikke har laget andre planer for et team den kvelden?
Lån meg 1 sykkel og eg er med, min skal demonteres den 25. og er neppe på veien før neste år.
Siggy1
Nåh. Teamene har ikke akkurat rent ned dørene hos meg.
Er dette 11. August?
Og hvor mange er det på hvert lag?
(Synes 12 runder virket som et halvmaraton jeg :-)
Dagfinn (Daffy Duc)-- Desmodromene Corse General --
Ja, onsdag 11. august er neste mulighet. Jeg er definitivt med dersom vi klarer å teame-opp denne gangen!
Jeg har skrudd ut radiatoren og skal få den sveiset på jobbens verksted (lekkasje etter 1ste pass fra søndag). Så fremt jeg får den i orden, er jeg med på onsdag.
Vi holder kontakten.
3 sykler pr. team er akkurat passe, da blir det 20min. pass/time X 3 timer.
Jeg blir med hvis jeg blir kvitt denna hersens feberen.
Nils meldte også sin interesse. Da er vi 4 stk og det er jo av erfaring smart da det fort kan bli "mindre" justeringer. :-)
Det er iallefall uaktuelt å kjøre på regn da jeg "solgte" regnhjula mine til superbike gutta på Karlskoga.
Blir det regn på Våler i siste runde så kan det spøke for noen og enhver hva gjelder regndekk.
Jeg satser på å bli med.
Høres bra ut. Mitt forbehold er været, og pr nå ser det ikke helt lovende ut. Vi får følge meg utover til det nærmer seg løp på onsdag.
Ble det kjøring på dere, da? Det er vått utenfor vinduet i Oslo ihvertfall...
Var ein tanke vått her i dag
Ikkje at eg har vært der, men det har regna ja!!!
Nei, det ble ikke kjøring på oss (slik jeg forstår mylaps.com, med mindre Tomaso, Daffy eller Nils snek seg inn i et team, da), og ut fra mylaps.com ser jeg at det kun var 9 lag til start. Beste laget kjørte tider på 1:06 runder på regn, DET er fort, det!!!
Det ser ut til at det var regnvær utfra den lave oppslutningen og tidene til de forskjellige teamene...da var det kanskje like greit å mygge ut for ikke å risikere grusing med Ducatiene fram mot klubbmesterskapet.
Nope, not this time neither. Det var bare Dagfinn og jeg som hadde muligheten til å møte opp på Rudskogen. Vi var så optimistiske at vi hadde tillitt til yr.no, som sa at det skulle slutte å regne kl.17.00. Haha, så skammelig feil de tok igjen... Vi ga beng da kun en av oss hadde regndekk.