Norsk Ducatiforening Desmodromene

Ducati 80s eller Meccanica jakke

rated by 0 users
This post has 5 Replies | 0 Followers

Top 500 Contributor
Posts 10
steink1 Posted: 05-14-2010 11:38

Ønsker å kjøpe enten 80s eller Meccanica jakke, både skinn og tekstil er aktuelt.

Er 185 og veier 82, normal kropp, så enten 52 eller 54 vil jeg tippe passer.

Top 50 Contributor
Posts 171
Medlem# 1096

Hei,

Begge er kule. 80s jakken byttet design i år (fra den klassiske sorte med striper til en som har ganske mye hvit). Ellers har ikke den gamle sorte zip to pants.

Alle skinnjakker er jo ganske korte. Jeg kjøpte den ducati leather jacket og er veldig fornøyd. Måtte bytte glidelås for å få den til å passe min halvorson skinnbukse. er 180, 82 og har str 52 som passer perfekt. Ville nok tatt 54 hadde jeg vært deg. (Italienske str er ganske små..

Top 10 Contributor
Posts 1 026
Medlem# 869

Vroom vroom, jeg liker valgene dine. I Ducati/Dainese-jakker synes jeg kanskje man får mest for pengene med skinn.... 80s i forrige design er en klassiker av de sjeldne, mens Meccanica nok passer min smak bedre - enormt bra og gjennomført stil på den, og så har den vel boble/3D for som gjør den veldig klimafleksibel?

Lykke til med avgjørelsen - blir knall i begge tilfelle.

Strada Capitano

Top 500 Contributor
Posts 10

Ble denne i dag:

http://www.michaelspowersportsonline.com/media/10/a20791812514373ba255f0_m.gif

Utrolig behagelig, gjenstår å se på veien. Testet den med ryggskinne også, veldig komfortabel.

Top 10 Contributor
Posts 1 026
Medlem# 869

80s Tex Cool For meg var bildet ikke synlig - måtte klippe/lime i google-search.

Hvis jeg kan spørre: vanntett, innkjøpssted, pris?

Strada Capitano

Top 500 Contributor
Posts 10

Tror den er vanntett, ikke helt sikker. Kjøpte den på AMD i Oslo for 1895,-

Page 1 of 1 (6 items) | RSS