God morgen! Nå må du stå opp...:-)
hadde vert kjekt med tur i dag ja. men ikke alt for langt.
Brom Brom .
Det klaffet ikke for andre med tur i dag, så da brommet jeg rundt i Vestfold og Buskerud på egen hånd. E18 til Porsgrunn, rundt Norsjø og tilbake til Skien via den hemmelige veien øst for sjøen, så over Siljan til Vindfjelltunet for treg og uspennende lunsj, forbi Hof, over Hanekleivene og sidelengs til Oslo og en dobbel mocca frappé. 11 til 16 grader, lite trafikk og generellt veldig trivelig.
Neste gang skal jeg foreslå en kortere tur med senere start Blir du med da?
Strada Capitano
Du er rå , oppe og nesten hjemme før jeg har rukket å stå opp .
Kjør vakkert
Donna Mai-Brith #848
Jeg satt og småhutret og småfrøs her i stua i morges, og tenkte at det var da altfor kaldt til å kjøre i dag. Men nå har gradstokken jaggu krøpet over 14 grader, så da spørs det om jeg ikke om prøve meg på en liten Buskerud-hit-og-dit tur likevel. Prøve å få myket opp leddene og ryggen litt før fredag
900SSie -> 999
Lunsj og kaffetur til helgen?
En moderat tur, +/- 10 mil i fornuftig tempo med god tid til det sosiale. Jeg foreslår å spise god hjemmelaget mat oppe ved Steinsfjorden, softice i Lier og kaffe i Asker sentrum.
Avreise Oslo kl 12?
Hvilken dag foretrekkes? Lørdag 18. eller søndag 19.?
Høres bra ut, men jeg tror ikke jeg tør å kjøre mer med dekkene som står på. De har gått over 8.000km nå :-/
Hallo,
Jaaaa, god ide, en solskinnstur , ingen preferanser på dag (bare den er fiiiiin og tørr).
Ciao!
Jeg kan tenkte meg en luftetur i helgen, men for min del må det bli på søndagen.
(Jeg kjørte til Dokka i går - 12 grader og sol - det var en KALD opplevelse.. Jeg er derfor glad for å se at helgens tur er tatt ned til 10 mil og der flere stopp er lagt inn for varmepåfyll. Soft-is.., tja - kanskje... :-)
Vibeche
Flott - det ser værmessig gunstigst ut på søndag. Oppdatering kommer plutselig.
Foreløpig meg og to DesmoDonnas Noen flere som innser at dette kan bli koselig?
Hihi, prøver hardt her nå å få med flere DesmoDonnas, så blir det nok moro for deg, Lars .
Hm...kanskje jeg må våge meg på en tur likevel? :)
fho: Hm...kanskje jeg må våge meg på en tur likevel? :)
Neida - ikke nødvendig - jeg ordner dette helt selv
Åhå! Nei, vet du hva - jeg tror jeg blir med likevel!
Nåh? Blir det tur på søndag?