Norsk Ducatiforening Desmodromene

Spontanturtråden 2010

rated by 0 users
This post has 56 Replies | 5 Followers

Top 50 Contributor
Posts 184
Medlem# 977

Corse medlem

Nei, du er den første, er en flott tur selv om det blir i labert tempo, men det tåler vi...Cool

Top 50 Contributor
Posts 111
Medlem# 898

Corse medlem

Det frister men jeg tror det kan bli vanskelig å rekke.
Jeg sender en sms dersom jeg tar turen i morgen.

/k

Top 50 Contributor
Posts 111
Medlem# 898

Corse medlem

Det frister men jeg tror det kan bli vanskelig å rekke.
Jeg sender en sms dersom jeg tar turen i morgen.

/k

Top 75 Contributor
Posts 88
Medlem# 1056

skulle gjerne blitt med siden jeg bor på romerike men jeg må delta i dugnad . og siden jeg sitter i styret slipper jeg ikke unna :(((

dere får gi på litt ekstra om dere kjører rv 22 forbi kjeller på vei ut mot fetsund..

Brom Brom .

Top 50 Contributor
Posts 184
Medlem# 977

Corse medlem

Du kan jo kjøre rett til Vormsund å vente der Goby ,og henge deg på  sørover igjen?

mvh Stein

Top 10 Contributor
Posts 1 026
Medlem# 869

Søndag 4. juli..... Være med på tur?

Jeg drar tidlig - 09.00 - for å få mer ut av dagen. Frognerparken/Drammen/Sande/Hof/Kongsberg/Notodden/Nordagutu/Skien/Sandefjord = 25 mil. Veien hjemover derfra velges etter form og humør.

Det er vondt å rive seg ut av sengen så tidlig, men vi vet jo hvor bra det er for humøret å rulle en tur?

Strada Capitano

Top 10 Contributor
Posts 969
Medlem# 589

Jaaa, Lars - flott initiativ - blir gjerne med........ med et lite forbehold;

Jeg sover veldig tregt og seint, så er jeg ikke i Frognerparken kl. 0900 og du ikke har fått beskjed om at jeg kan være 5 min unna, er jeg nok ikke ferdigsovet.

Kjør vakkert Yes

Donna Mai-Brith #848

Top 10 Contributor
Posts 1 026
Medlem# 869

Ny helg - nye muligheter. Dog uten å invitere på forhånd...... Jeg ville kjøre enda tidligere for å komme det meldte regnet i forkjøpet og rekke WSBK fra Brno kl 12. Jeg dro kl åtte og kjørte Oslo, Bærum, Skar, Sylling, Vikersund, Hønefoss, Jevnaker, Roa, Gardermoen og bakveien til Oslo. 24 mil nesten alene på veien. Skuffende at Ducati'ene i WSBK ikke kjører like bra som meg - LOL.

Vi sees snart for tur på litt mer normale tidspunkt.Wink

Strada Capitano

Top 50 Contributor
Posts 184
Medlem# 977

Corse medlem

Hei , er det noen som har lyst til å bli med til Vålerbanen 22 august for å heie på Plassen Racing?

http://www.plassen-racing.com/

Har tenkt å reise fra Shellstasjonen på høyre side av motorveien på Skedsmokorset kl.10.

Løpene starter kl.13, så har vi god tid til å kikke litt i depot og slappe av litt før løpet.

Nils og deler av Desmogeriatrisk var på trening der i går, artig å prøve en annen bane en Rudskogen...Smile

(Værforbehold om det blir Ducati for min del)

mvh Stein

Top 10 Contributor
Posts 1 026
Medlem# 869

Blaafarveverket søndag?

Jeg skal antagelig på tidlig harrytur i morgen lørdag, men søndag kunne det passe med en litt roligere tur med start i 11 tiden (?). Noen som vil bli med? Jeg kjører fra Oslo, men kan møte folk underveis.

Vaffel og kaffe fristerWink

Strada Capitano

Top 10 Contributor
Posts 1 026
Medlem# 869

Desmotic Revenge Rally 2010 Cool

Da siste helgs "Veien" og trøstetur regnet bort planlegger jeg å ta en grusom hevn på lørdag. En frisk tur av en viss lengde, med tidlig start for å ha kvelden til andre ting. Jeg håper det kan bli noen å ta følge med.....   Retningen er ikke bestemt - det kommer an på hvem som har lyst, hvor dere bor og ønsker å kjøre. F.eks. møte Sørlandsfolket nedimellom? Oslofolket i retning/innom Sverige? Buskerud/Vestfold-gjengen i retning Blaafarveverket eller Vindfjelltunet?

Full tank og varmt undertøy, vroom vroom

Strada Capitano

Top 25 Contributor
Posts 456
Medlem# 511

Jeg skal spise en is på Shell i Dals Ed i morgen. Og jeg kjører selvsagt Ducati, ikke bil.  

Top 25 Contributor
Posts 215
Medlem# 1105

Jeg vet ikke før i morgen om jeg kan - men hvis du vil sende en sms når du vet retning og opplegg er det fint:-)

Vibeche

Top 10 Contributor
Posts 969
Medlem# 589

Blir alltid litt skremt av disse 'tidlige' startene, blir det tur og hvor tidlig starter du?

Kjør vakkert Yes

Donna Mai-Brith #848

Top 10 Contributor
Posts 1 406
Medlem# 568

Corse medlem

Hvis dere legger turen i Buskerud traktene, så er det Speedway ++ på Stengelsrud travbane rett utenfor Kongsberg.  Dere vet, sånne som kun svinger til venstre, med breisladd, på GRUS, og uten bremser...

Og nei, jeg skal IKKE kjøre, derimot så skal jeg være kamerafører...

Regards, PerJ (gate:  '94 916 S, bane: '08 1098, pending: '08 1098 S)

Page 2 of 4 (57 items) < Previous 1 2 3 4 Next > | RSS