Ja, kåpene er ganske tunge. Men de er å solide, og fine å reparere, så de gjør jobben bra.
Når dere setter på oversized luftintak, kjører dere videre med standrad race ECU? Er det det som funker uten videre modernisering?
Kristiansander med 996SPS og 1098 Bane
Ja, vi har gjort det. vi har bare justert o2 med dem(Tror det var det iallefall)
Tor Erik #64
Hva bruker dere for rengjøring av luftfiltre (K&N filtre)?
Dagfinn (Daffy Duc)-- Desmodromene Corse General --
Dagfinn: Hva bruker dere for rengjøring av luftfiltre (K&N filtre)?
KN filterrensevæske?
Det var ihvertfall det jeg brukte når jeg brukte KN.
-- Anders Mille S2, Bimota bb1 mm
Og nærmeste sted for deg er vel Kollevold rally import, ligger i (gamle ?) Drammensveien 253 (tror jeg). Kjør forbi Liertoppen kjøpesenter retning mot Asker. Når du kommer til Statoilstasjonen, så har du akkurat kjørt 200 meter for langt...
Regards, PerJ (gate: '94 916 S, bane: '08 1098, pending: '08 1098 S)
Hei,
ser at Ricambi Weiss er nevnt som mulig sted for kjøp. Jeg kjøpte kåpestag og kåpeglass der til min 749R og har følgende erfaringer:
- kåpestag er av grei kvalitet og passet bra
- de trekker av tysk moms
- når jeg handlet der så beregnet siden automatisk frakt. Det viste seg at antall items hadde mest å si på utregningen og med kun to items ble frakten svært rimelig.
- husker ikke nøyaktig leveringstid men minnes at den var rimelig dog ikke lynrask
- de var så greie og ikke sende med tilstrekkelige tollpapirer og dette resulterte i at posten overlot til meg å produsere kvittering på varene
mvh
Monster 900/1000 (På ønskelisten)
2004 749R (Baneprosjekt)
2002 748R (Solgt)