Norsk Ducatiforening Desmodromene

RR og forsikring.

rated by 0 users
This post has 18 Replies | 2 Followers

Top 10 Contributor
Posts 1 406
Medlem# 568

Corse medlem

pertj:

hangout:

Ja, vi er tilsluttet NMF og våre utøvere med lisens er 100% forsikret når Desmodromene er arrangør, derav er det ingen tvil. Selv uten tillegsforsikring, er våre lisensierte førere under våre arrangementer 100% forsikret, dette ligger i lisensen. Men igjen, lurt med en ekstra forsikring, det er jo bare småpenger i RR sammenheng, så...

Bare en liten detalj, 100% i denne sammenhegen betyr for arrangement i Norge: 20 000,- ved dødsfall, inntil 200 000,- ved invaliditet, inntil 10 000,- til behandlingsutgifter og 3 000,- til hjemtransport.

Hver enkelt må vurdere om det er en passende dekning.

Og etter å ha skumlest vilkårene, så ser jeg at nasjonal lisens er gyldig i Norden, det betyr at summene nevnt over gjelder for arrangement i Norden.  Forutsettes antageligvis at det blir arrangert i.h.t. finsk, svensk eller dansk regelverk, og av en klubb el.lign tilsluttet sitt lands forbund.

Skal ikke være enkelt det her...

Regards, PerJ (gate:  '94 916 S, bane: '08 1098, pending: '08 1098 S)

Top 10 Contributor
Posts 665
Medlem# 546

Corse medlem

...Åååå, nei dette blir for komplisert for meg, så nå melder jeg meg av. Jeg vil bare kjøre jegCool, og skulle jeg tryne for så å vokne opp på sykehus, vil jeg bare at forsikringen skal gjeldeGeeked. Og om jeg tryner alene på bane, bryr jeg meg fremdeles om forsikringen.

Top 10 Contributor
Posts 665
Medlem# 546

Corse medlem

På den annen side, hvem har ansvaret for å sjekke arrangørens tilknytning til nasjonal myndighet? I rettssalen er det sikkert oss, vi førere.

Top 25 Contributor
Posts 291
Medlem# 966

Corse medlem

La inn betaling på alt A nå, med forfall idag, den 12..  Da sku den være gyldig for neste uka og frammover..   

Tor #69

I år kommer dokker tel å plages mye med mæ...  Big Smile

Page 2 of 2 (19 items) < Previous 1 2 | RSS