Norsk Ducatiforening Desmodromene

Ducati Owners Club logo

RR og forsikring.

rated by 0 users
This post has 18 Replies | 2 Followers

Top 10 Contributor
Posts 1 073
Medlem# 568

pertj:

hangout:

Ja, vi er tilsluttet NMF og våre utøvere med lisens er 100% forsikret når Desmodromene er arrangør, derav er det ingen tvil. Selv uten tillegsforsikring, er våre lisensierte førere under våre arrangementer 100% forsikret, dette ligger i lisensen. Men igjen, lurt med en ekstra forsikring, det er jo bare småpenger i RR sammenheng, så...

Bare en liten detalj, 100% i denne sammenhegen betyr for arrangement i Norge: 20 000,- ved dødsfall, inntil 200 000,- ved invaliditet, inntil 10 000,- til behandlingsutgifter og 3 000,- til hjemtransport.

Hver enkelt må vurdere om det er en passende dekning.

Og etter å ha skumlest vilkårene, så ser jeg at nasjonal lisens er gyldig i Norden, det betyr at summene nevnt over gjelder for arrangement i Norden.  Forutsettes antageligvis at det blir arrangert i.h.t. finsk, svensk eller dansk regelverk, og av en klubb el.lign tilsluttet sitt lands forbund.

Skal ikke være enkelt det her...

Regards, PerJ
Top 10 Contributor
Posts 595
Medlem# 546

...Åååå, nei dette blir for komplisert for meg, så nå melder jeg meg av. Jeg vil bare kjøre jegCool, og skulle jeg tryne for så å vokne opp på sykehus, vil jeg bare at forsikringen skal gjeldeGeeked. Og om jeg tryner alene på bane, bryr jeg meg fremdeles om forsikringen.

Top 10 Contributor
Posts 595
Medlem# 546

På den annen side, hvem har ansvaret for å sjekke arrangørens tilknytning til nasjonal myndighet? I rettssalen er det sikkert oss, vi førere.

Top 25 Contributor
Posts 162
Medlem# 966

Corse medlem

La inn betaling på alt A nå, med forfall idag, den 12..  Da sku den være gyldig for neste uka og frammover..   

Tor #169

Page 2 of 2 (19 items) < Previous 1 2 | RSS