Nye Multistrada får mye skryt i en test som er gjort av Kevin Ash. Gøy å lese før visningen hos Løvaas Motor
18 mars.
Les testen her.
Styremedlem
Det kan se ut til at Ducati har fått til noe imponerende - en blanding av egenskaper uten at det hele ender i et trist kompromiss. Jeg må si at jeg ikke forventet dette av Ducati. Det blir gøy å se salgstallene - antagelig en storselger på linje med Monster, men med bedre margin.
Strada Capitano
Mer positiv omtale!
http://www.youtube.com/watch?v=kzd6Ai9aRAw&feature=player_embedded
Kristiansander med 996SPS og 1098 Bane
...og lørdagens Finansavis med motorbilag var heller ikke snau i sin omtale av nye MS!!! MS`n overgår selv kongen i dette segmentet mener de... *gubbedoning*`s SG serie. Gartulerer, Ducati.
Jeg så sykkelen på mc messa i Tønsberg i dag. Den ser veldig bra ut, faktisk tøffere enn på bilder.
Så selv en superbike fan synes denne er et spennende alternativ på et senere tidspunkt. Displayet meget informativt og lettlest. Fantastiske muligheter med traction og abs. Meget lekker frgekombinasjon med carbon deler på spesielle steder. Ser ut til å bli en herlig alroundsykkel. Jeg gleder meg til å prøve den senere på våren.
Det begynner å krible litt i fingrene nå som mc våren nærmer seg raskt. Skal bli fint å snart starte opp 848`n.
perern: ........................ Det begynner å krible litt i fingrene nå som mc våren nærmer seg raskt. Skal bli fint å snart starte opp 848`n.
........................
Et velment råd:
IKKE prøv MS 1200 hvis du ikke faktisk er i stand til å bytte sykkel? Jeg tror mange av oss kan få en overraskelse
He he.... Tar nok sjansen på det allikevel.
Og hvordan var den????
(Er 848'n tilsalgs?)
WebMaestro for disse websidene