Årets siste og tristeste arrangement. Sesongen er for de fleste over og vi samles for å deppe i fellesskap
Dagfinn (Daffy Duc)-- Desmodromene Corse General --
Må den være i Oslo ?
Siggy1
Det vil nok blant andre steder bli deppet i Oslo. I år ble det deppet i Øst og i Sør. Jeg håper at vi kan få til depping flere steder denne triste kvelden.
Jeg kan ellers opplyse om at en årelang feide nå har fått en lykkelig ende. Norges Fotballforbund har endelig tatt til vettet og forstått at det er vi som eier hovedstaden første helg i November. NFF har nå tatt følgene av dette og flyttet pucfinalen en uke frem. Skulle bare mangle mener nå vi!
Det vil altså si at jeg tidligere år har gått glipp av en foppalkamp??
Makan!
-- Odd - NDfD #648
Er det lagt ut planer for denne kvelden?
Bump!!!!!!!!!!!!!!!!!
Siggy, jeg ser du etterlyser planer. Nå sitter ikke jeg i styre&stell lenger, men det ville være veldig overraskende om dette blir noe annet enn å treffes på et sted i Oslo som har skjenkebevilling, og at det er mulig å få seg en matbit i løpet av kvelden. Trenger du å vite noe mer enn det akkurat nå?
Tja, kor skal det være, bestille hotell i nærheten då eg er lat og gidder ikkje gå så altfor langt fra der eg skal være og tilbake til hotellet
dette høres bra ut. jeg har forøvrig ekstra romm med høyseng men jeg bor jo litt uten for oslo da..
Brom Brom .
Hadde vært artig å tatt turen til Oslo.. Men da måtte man jo hatt hotell osv..
Ingen planer om at klubben får et lokale/bar eller lign på et hotell, slik at det er lettere for tilreisende å ordne seg overnatting på stedet?
Hvis ikke så blir det nok deppefest her i Tvedestrand, i stua sammen med min kjære ved min side! ;)
Buhu - oppdaget akkurat at Deppefesten er lagt til samme dato som oppstart skisesong i Hemsedal
Dvs. at det ikke blir depping på meg, kun pur glede for at en ny sesong er i gang...
Jeg har sndt ut en forespørsel på forumet om vi skal ha deppefest ute på byen eller hjemme hos meg på Røa. Vi kan lage mat og dere tar med dere drikke og kroner til maten. Overnatting på sovesal kan ordnes for trengende. Da blir det de som kommer lengst i fra som får høyest prioritet:)
Det er lett å komme i fra byen med t bane til Østerås, linje 2. Nattbuss går det herifra og ned til byen.
Hva tror dere?
Røa ?
Byen? F eks Lompa,Håndverkeren...
Styremedlem
Per, det er litt dårlig respons på denne linken, hva med å lage en sånn anonym stemmegreie, stemmer for ....... eller stemmer for ......... eller jeg kommer uansett sted ....... så ser en vilken vei det bikker.
Jeg også kan tilby en fotende, eller en flatseng om det blir aktuelt (selvom jeg nesten bor utenbys i forhold til deg, les; motsatt side av Oslo).
Kjør vakkert
Donna Mai-Brith #848
Røa høres hyggelig ut, men for min del passer det ikke fullt så bra som byen, iom. at jeg er avhengig av siste tog hjem. Soving på sovesal er også et veldig generøst tilbud, men for akkurat meg fungerer det litt dårlig.
Kudos til May-Brith for fotenden
900SSie -> 999