Norsk Ducatiforening Desmodromene

Høsttur 25.sep 2010

rated by 0 users
This post has 44 Replies | 5 Followers

Top 25 Contributor
Posts 508
Medlem# 554

dhb Posted: 02-24-2010 22:58

Nå er sessongen på hell og vi samles til en siste felles tur. Hvor vi reiser annonseres senere, men vi har flere gode alternativer.

Har du ønsker og forslag så hører vi gjerne på de. Kanskje blir det din drømmetur vi får oppleve i år.

Strada-General og Styremedlem i Norsk Ducatiforening Desmodromene

Top 25 Contributor
Posts 215
Medlem# 1105

... hvis dere skulle velge "Blå-grønne veien" mot den svenske vestkysten  - så kan dere lunche i vårt sommerhus i Hunnebostrand:-) Jeg og gutta - med venner - er der for helgen, men tar gjerne i mot besøk av en vakker gjeng med "Fantasticos".

Blå-grønne veien; http://www.smaalensveven.no/Modules/article.aspx?ObjectType=Article&Article.ID=6191&Category.ID=33544 

Hunnebostrand; http://www.google.no/images?hl=no&q=hunnebostrand&um=1&ie=UTF-8&source=univ&ei=QGyBTOeoD-STOM2ajIoO&sa=X&oi=image_result_group&ct=title&resnum=5&ved=0CEAQsAQwBA&biw=1345&bih=567

Vibeche:-)

Top 10 Contributor
Posts 1 026
Medlem# 869

Jepp - helgen blir pen og du har forhåpentlig lyst på litt luft under vingene. Vi prøver å tilrettelegge for flest mulig, i går var det en kort spontantur med rikelig pausing. Kommende lørdag tenker vi vel mer på en lang/halvlang og "effektiv" tur.

Jeg kommer til å ta med onboard video - hvis noen vil studere sin egen teknikk på YouTube i etterkant. Det blir selvfølgelig mat underveis.

Før ruten bestemmes og tid settes - har du innspill?

Strada Capitano

Top 10 Contributor
Posts 862
Medlem# 1104

Hvor i forhold til Oslo blir dette? Altså, hvilken side? Og kommer folk til å være på avtalt sted til avtalt tid? :)

900SSie -> 999

Top 25 Contributor
Posts 508
Medlem# 554

Her er det full mulighet til å komme med ønsker og kommentarer. Hvor ønsker DU at turen skal gå?

Kanskje du har en flott vei vi bør kjøre ...

Top 10 Contributor
Posts 862
Medlem# 1104

Jupp, det kunne jeg, men jeg er inneforstått med at de fleste andre turkjørere har mye bedre oversikt over hvor de fine veiene går enn jeg har. Jeg er ganske kjedelig på turfronten :-)

Jeg stemmer selvsagt for vestsiden av Oslo, men det er vel flere av de aktuelle deltakerne som bor i Oslo og øst for Oslo, tror jeg?

900SSie -> 999

Top 100 Contributor
Posts 59
Medlem# 985

Corse medlem

Hei!

Hva slags tur skal det være? Et forslag er å møte på Tyrigrava kjøre til Moss innover Våler via Trøsken bru til Halden for deretter å kjøre langs Femsjøen (riksvei 21)  til Nössemark og til ED (Sverige). Deretter over Kornsjø,  til Halden og via småveier tilbake til Tyrigrava.

Totalt noen mil (ca 35 mil), men en fin tur.

mvh Andreas

Top 10 Contributor
Posts 969
Medlem# 589

Gode forslag både fra Vibeche og Andreas........ Trur vi har hatt en tur i Haldenområdet og ED tidligere, og det var en tur i regn og blåst, men alle koste seg likevel fordi veiene var så morsomme og fine og svingete og selskapet var så hyggelig Smile.

Kjør vakkert Yes

Donna Mai-Brith #848

Top 500 Contributor
Posts 3
Medlem# 1051

Kan jeg foreslå en stopp i Son hvor det er en koselig liten italiensk restaurant, med knallgod pizza og en eier fra Sicilia som liker Ducati. Også bor det jo hyggelige mennesker i Son som kan komme innom å holde dere med selskapBig Smile

Top 500 Contributor
Posts 3
Medlem# 1051

Kan jeg foreslå en stopp i Son hvor det er en koselig liten italiensk restaurant, med knallgod pizza og en eier fra Sicilia som liker Ducati. Også bor det jo hyggelige mennesker i Son som kan komme innom å holde dere med selskapBig Smile

Mary-Kristin

Top 10 Contributor
Posts 770
Medlem# 648

Corse medlem

...og gamleveien mellom Drøbak og Son er jo en klassiker for tohjulinger.

-- Odd - NDfD #648

Top 10 Contributor
Posts 1 406
Medlem# 568

Corse medlem

999S:

Hei!

Hva slags tur skal det være? Et forslag er å møte på Tyrigrava kjøre til Moss innover Våler via Trøsken bru til Halden for deretter å kjøre langs Femsjøen (riksvei 21)  til Nössemark og til ED (Sverige). Deretter over Kornsjø,  til Halden og via småveier tilbake til Tyrigrava.

Totalt noen mil (ca 35 mil), men en fin tur.

mvh Andreas

Og i Ed er det et motorsykkelmuseum (kjeller'n på systembolaget...) som kan være verdt å ta en tur innom.

Regards, PerJ (gate:  '94 916 S, bane: '08 1098, pending: '08 1098 S)

Top 25 Contributor
Posts 508
Medlem# 554

Om jeg forstår Andreas riktig så vil -> dette <- være et alternativ...

Det blir jo en del mil, er folk klare får en såpass tur?

-Didrik-

Top 100 Contributor
Posts 59
Medlem# 985

Corse medlem

Hei!

Dette var vel ikke så langt unna mitt forslag, men jeg hadde vel ikke tenkt turen om Rakkestad og Askim tilbake mot Oslo. Det går jo også ann - kanskje ikke så spennende?

Alt avhenger selvsagt hva som er overkommelig for den enkelte i kjørelengde.

mvh Andreas

Top 25 Contributor
Posts 456
Medlem# 511

Dette høres ut som noe jeg må være med på...

Page 1 of 3 (45 items) 1 2 3 Next > | RSS