Som overskifta forteller, er det intr. for køyrehansker med dette navnet på?
Får vareprøve innen kort tid, og kan få laga til dette med logo etter ønske, design kan og leveres etter ønske så klart.
Siggy1
ALLTID interessert i det, vet du. Hva mer kan du fortelle? Bilder?
Strada Capitano
Ingen bilder endå, men det kommer så fort eg har fått inn prøvene. Når eg får prøva skal dei testes ut kvalitetsmessig.
Klarer du hanskene innen 13. mars, kan jeg være test pilot i Cartagena 13. - 20. mars!!!
Det kan eg klare Per, og mulig som vi snakka om på tlf i går
Selvsagt
Æ kan å være testpilot på Cartagena.. men kan ikke love at slitestyrken mot asfalt blir testet.... :-)
Tor #69
I år kommer dokker tel å plages mye med mæ...
Eg jobber med saken, Per får nok til seg, kvite og røde med Ducati Corse på og 155 brodert under
Tenker tanken om det er intr for andre klær, f.eks bomullsbukser, røde med kvit skrift langs låret?
Prisen til klubbmedlemmer blir så klart hyggelig
Onsdag in stock Per
Kjøpte disse hanskene!
http://www.metropolismotorcycles.com/cgi-bin/mm_det.pl?id=DUC%20GL%20CORSE%2009%20RED&cat=05%20GLOVES&brand=DUCATI&cat2=DUC%20GLOVE&sale=
Venter nå bare på riktig vær til testturen
Ducati 996 SPS #075, 1999 mod.
Var hos Løvås i dag.
De selger ut disse hanskene med 35%, tror det da ble ca 1235,-
Så bra ut, hadde størelse XL, og M tror jeg, men passa ikke meg, trengte L.
De hadde noen andre Dainese modeller å.
Kristiansander med 996SPS og 1098 Bane
Bare en liten tanke angående det med hansker: Var i Cartagena forrige uke og low-sider i en ganske rask venstre sving, ca 140 km/t...
Hadde på ganske tynne hansker, og de var bare å kaste etterpå. Det gikk hull i hanskene på flere steder med friksjonsskader. Dette var min første ordentlige crash siden jeg begynte med RR for snart 4 år siden, så det var jo på tide, hehe. Neste par hansker blir hansker ment for banebruk!!!