Noen som har orginal eksos, komplett, liggende for salg til 916?
Det er ett firma i Østfold som du kan prøve. Har lite info,men du kan prøve . Tlf er 92 66 15 44.
Jostein Jorgensen: Det er ett firma i Østfold som du kan prøve. Har lite info,men du kan prøve . Tlf er 92 66 15 44.
Eller var det Mysen MC ?
Jeg var selv på jakt etter orginal eksos til min basic 748. Fikk tak i ett 748 R anlegg,men jeg tror skjøtene en motsatt han/hun.
Edit : Det var ikke motsatt han/hun. 748R-eksos passet 100% på 748 Basic-sykkel.
Det telefonnummeret som er oppgitt er ihvertfall til innehaver av Askim MC
Har du sjekket på www.ebay.<velghvilketlandduvil> ?
Eller www.blocket.se eller www.ducceklubben.se eller www.speedzilla.com eller www.ducati.ms eller www.ducatispot.com eller eller eller....
Regards, PerJ (gate: '94 916 S, bane: '08 1098, pending: '08 1098 S)
Takker fort alle tips. Anlegget er ikke ment til meg, men en annen medlem som har altfor høyt dB nivå pr. i dag så det har ingen hensikt i det heletatt å ta sykkelen på støymåling. 110 dB elller noe...så det går ikke igjennom støytest.
går sikkert igjennom min støytest :)
'98 748 SPS
'73 Aermacchi 350 SS
jeg har, hva gir du? :)
Har du orginalanlegg hele veien til 916?
Jeg har komplette rør men ingen potter. Hvis det hjelper noe... Kan også låne de ut hvis han/du/hun/hvem nå det er bare skal gjennom en støytest.
OK, hva må du ha for rørene, da?
hangout:OK, hva må du ha for rørene, da?
Tja...? Hva med 1500,- for kollektor, varmedeksel, 2x rør og 2x manifolder? Kan levere her og der, jeg jobber forskjellige steder fra tid til annen. Eller jeg kan sende.
Supert, da går vi for det. Jeg bor på Hurum, men kan møte deg et sentralt sted på Østlandet?
Jeg jobber i Oslo imorgen og torsdag, ellers er jeg veldig på reisefot om dagen. Hvis Oslo passer for deg kan vi møtes, hvis ikke så send en adresse på epost til colin748(a)netcom.no så skal jeg få til å sende rørene i posten og jeg inkluderer porto i den avtalte prisen. Du betaler når du er fornøyd men rørene er strøkne. Noter deg at de kommer fra en 748 men alt er jo helt likt.