Bare lurer.Er Nidhogg en del av Ducatiklubben eller?
Mvh Monster
Vel, ja og nei. Da vi forsøkte å melde inn Desmodromene i Norges Motorsportforbund var det masse styr og frem og tilbake med hensyn på bla. vedtekter og navn på foreningen. Enden på visa var at Desmodromene fikk avslag på innmelding. Dermed ble Plan B iverksatt, og det var å lage en egen RR-klubb "på siden" som oppfylte alle krav NMF og Norges Idrettsforbund hadde. Nidhogg er dermed klubben for Desmodromer som vil drive med roadracing.
Og du kan lese det meste av historikken på http://desmodromene.com/blogs/corse/default.aspx
Helge: Og du kan lese det meste av historikken på http://desmodromene.com/blogs/corse/default.aspx
http://no.wikipedia.org/wiki/Nidhogg
Regards, PerJ (gate: '94 916 S, bane: '08 1098, pending: '08 1098 S)
Heisann Helge,
Er det slik å forstå, at de som er Corse medlemmer også er medlem av Nidhogg??,
eller har jeg misforstått helt
Hilsen
Trond #99
Du kommer vel på RR møtet den 12. februar, Trond? Dette blir et bra og viktig møte der alle sider ved Nidodd blir belyst fra RR komiteen.
Og ikke minst blir det veldig sosialt der det ser ut som at veldig mange som kjører både rigget Duc og skilt, kommer på møtet. Jeg kommer selvsagt, Torfinn, også.
Trond S: Heisann Helge, Er det slik å forstå, at de som er Corse medlemmer også er medlem av Nidhogg??, eller har jeg misforstått helt
Hei
Som Helge nevner er vi i ferd med å styrebehandle dette. Vi fikk litt mer å ta tak i enn forventet da NMF innførte obligatorisk medlemssystem for alle tilsluttede klubber. Og det skaper litt kluss for oss som har eget medlemssystem. Alt lar seg ornde men tar bare litt lenger tid. V venter fortsatt på aksess til det nye systemet.
Pr idag så inneholder meldemslisten til Nidhogg kun de medlemmer som skrev under stiftelsesprotokollen.
Opplegget med "Corse medlem" i forumet er foreløpig bare en "tom label" for de som har fylt ut utvidet brukerprofil. Men før CORSE medlem får noe betydning så må vi styrebehandle dette samt fastsette kontingenten på årsmøtet til Nidhogg. Da vil vi trolig benytte "Cose medlem" funksjonaliteten i forumet mer spisset.
Deretter vil vi trolig åpne for at medlemmer i Desmodromene kan oppgradere sitt medlemskap til Corse. Men jeg tror ikke dette kommer på plass før Mars måned..
Vi har heller ikke bestemt om hvorvidt CORSE medlemskap skal være obligatorisk for alle som kjører skiltløst på banedagene. Dette skal også styrebehandles og forslaget går mot å la dette være en frivillig sak.
Så konklusjonen er at du må vente litt til før du kan oppgradere medlemskapet ditt til CORSE medlemskap.
Dette får ingen praktisk betydning annet enn at du ikke har stemmerett på selve årsmøtet til Nidhogg RRK. Du har selvfølgelig adgang til CORSE møtet (som alle andre medlemmer av Desmodromene) og kan fremme dine ønsker og synspunkter så mye du vil.
Dagfinn (Daffy Duc)-- Desmodromene Corse General --
Er litt i vinterdvale,men 2 medlemslister,1 klubb?
monster: Er litt i vinterdvale,men 2 medlemslister,1 klubb?
God kveld,
Takker for utfyllende svar
Håper jeg er tilbake fra en forsinket sommerferie , så jeg kan få deltatt på møtet