Norsk Ducatiforening Desmodromene

Corse Cup

rated by 0 users
This post has 13 Replies | 3 Followers

Top 10 Contributor
Posts 665
Medlem# 546

Corse medlem
hangout Posted: 01-06-2010 18:03

Blir det noen Corse Cup i år, tro?

Top 10 Contributor
Posts 1 297
Medlem# 749

Corse medlem

Er det flere som ønsker dette?

I hvilken form i såfall. Fint om dette drodles på før vi møtes i Drammen.

Dagfinn (Daffy Duc)
-- Desmodromene Corse General --

Top 10 Contributor
Posts 1 197
Medlem# 476

Vurderer å kjøpe 996 banesykkel, men må vel ha kurs osv for å delta?

Siggy1 

Top 25 Contributor
Posts 431
Medlem# 719

Corse medlem

Høres bra ut, jeg er med hvis jeg har anledning å delta.

Kristiansander med 996SPS og 1098 Bane

Top 10 Contributor
Posts 665
Medlem# 546

Corse medlem

Jeg blir gjerne med, jegCool, (det er vel ikke akkurat noen bombe, hehe).

Om vi får det til, må vi tenke litt på at vi ikke legger løp til samme helger som det er BoTT serie løp i Sverige, og om mulig, unngå NM rundene dersom vi skal tiltrekke oss førere som Plassen Brothers, Wilskog og andre som kjører Ducati i NM eller N-Cup.

Det er jo bare å se på terminlister, for så å planlegge ut fra det. BoTT serien er allerede klar, hvordan det er med NM/N-Cup, vet jeg ikke enda om dette er klart.

Det går jo ann å ha løp på ettermiddag/kveld, også? Og løp kan arrangeres samtidig med andre eventer klubben planlegger for i år? Det virker som om at også de som kjører skilt, synes det er morsomt å se på de som kjører riggede sykler, så kanskje er det greit for andre medlemmer også, at løp legges til arrangementer klubben ellers vil ha?

Top 10 Contributor
Posts 665
Medlem# 546

Corse medlem

Siggy, du må som kjent ta debutantkurset gjennom Borg MC. Det er jo naboen din, og selve teoridelen går på det hotellet der vi møttes i sommer, husker du? For deg er det ganske enkelt i og med at du kan sove hjemme, så har du kort vei til RS, også. Selve kurset i seg selv er veldig lærerikt, og anbefales sterkt av meg som så mange andre her inne.

Så nå er det bare å melde seg på, Siggy, for det blir fort fullt. Så kan du handle knallert i løpet av vårenYes.

Top 10 Contributor
Posts 1 197
Medlem# 476

Takk for svar Per, skal ta kontakt med dei.

Fekk du den lille filmsnutten eg sendte i går på tlf Smile?

Siggy1 

Top 10 Contributor
Posts 1 197
Medlem# 476

Gjort, så no får vi se om det blir litt meir banekøyring iløpet av åretStick out tongue

Siggy1 

Top 10 Contributor
Posts 665
Medlem# 546

Corse medlem

Hei Siggy, nei filmsnutt fikk jeg ikke, ser ut for at den er for "tung", jeg så den kom men den ville ikke lastes ned. Legge den ut her?

Top 10 Contributor
Posts 665
Medlem# 546

Corse medlem

Så bra, SiggySmile, og nå er det jo bare å finne en egnet 996/998 rigget for bane. VelkommenSmile.

Top 10 Contributor
Posts 1 197
Medlem# 476

hangout:

Hei Siggy, nei filmsnutt fikk jeg ikke, ser ut for at den er for "tung", jeg så den kom men den ville ikke lastes ned. Legge den ut her?

Skal se om formatet er bra nok til å legges ut, har eit anna klipp som viser deg der du passerer depot x antall ganger i fin driv.

Siggy1 

Top 10 Contributor
Posts 665
Medlem# 546

Corse medlem

Vi venter i spenning. Hør med Daffy om det er noe som kan brukes på RR CORSE møtet den 12. februar. Du kommer vel dit?

Top 150 Contributor
Posts 38
Medlem# 1035

Det hadde vært gøy om vi kunne fått til det Big Smile

Regn med meg!! 

Hilsen

Trond #99

Top 10 Contributor
Posts 665
Medlem# 546

Corse medlem

Supert, TrondCool.

Du kommer vel på CORSE møtet den 12. februar, i Drammen?

Page 1 of 1 (14 items) | RSS