Stian!
Vi er 3 stk som planlegger å kjøre ned med sykkel tidlig i juni måned, hvor vi skal bestille togreise for de kjedeligste strekkene (les Tysklands motorveier). Jeg har bestilt en ny 848 og bor i Stavanger. Om du er interessert, send meg en PM eller en epost på så kan vi diskutere det nærmere!
Hei.
Vi blir 7 stk som tar båten fra Oslo til København lørdag 29. mai. Tar oss ganske god tid på turen nedover. Har ikke lagt noen bestemt kjøreplan, men sikter nok på A7 gjennom Tyskland, i retning Stelvio, Gavia og Milano, før Mugello og Rimini.
Bor på Residence le Spiagge i Rimini under WDW. Satser på å få med MotoGP på Mugello i samme slengen.
Jeg kan kontaktes på endre_kristiansen at hotmail dot com om noen ønsker å ta en øl i Rimini eller et sted på vei nedover...
Endre
Ok,eg kommer heim i frå jobb den 31mai,så da kan eg ikkje henge meg på dere,men tidligt i juni høyrest ut som ein god plan for meg.Takker for tilbud alike vel:) Møter dere sikkert der nede da kanskje:)
Hei,eg kunne godt tenke meg og henge meg på dere nedover. Har du eit tlf nr eg kan ringe deg og diskutere nermere.
Mvh Stian Klubben:)
Morsomt at du vil henge deg på nedover!
Jeg kan treffes på 934 26 819.
Mvh,
Endre Kristiansen
To fra Stavanger som reiser nedover... Ser Motogp og WDW, bor på mediterriano hotell i riccione! Ciao!! :)
Skall dere kjøre nedover eller fly?
Mvh. Stian Klubben