frankhovin:Men slike høye potter gjør vel at man må fjerne fotpinnene bak? Da må man jo nesten ha ensits også :-)
Høye potter og fothvilere fortsatt montert på denne:
http://www.blocket.se/vasternorrland/Ducati_ss_600_24807625.htm?ca=16&w=3
Det er vel bare noen enkle spacere som skal til?
Spacere - er det rett og slett korte "ledd" som gjør at man kan svinge mer på rørene? Når jeg ser på de pottene jeg har, så er jo røret som stikker ut fra selve lyddemperen så langt at hvis jeg skal gjøre som på bildet der må jeg kappe dette.
900 SSie, 2000 mod.
Spacere mellom ramma og fothvilerne for å bygge ut fothvilerne så de ender utenfor pottene/rørene. Ingen egen erfaring med dette selv da jeg enda ikke er en lykkelig eier av SS men på bildet er da forhvilerne åpenbart på plass.
Har vurdert flere svensk 900SS den siste tiden til ca SEK 32-35000,- men idag er de alle borte. Kun en ´94 900SL igjen...noen som vil overtale meg? Den kommer i gult, det synes jeg er kult!
Ah, ok. Spacere for fothvilere ser ut til å være en enkelt sak. Det som ikke nødvendigvis er så enkelt er å modifisere eksosrørene til å pass til den nye plasseringen av pottene, samt å få rørene til å gå der hvor man vil. Noen som aner noe om hvordan man kan modifisere rørene, evt. få laget nye mellomrør o.l.? Det er jo tydelig at noen får det til, jfr. enkelte tungt modifiserte sykler jeg har sett bilder av, men jeg finner lite eller ingen informasjon rundt omkring om hvordan/hvor man får gjort dette.
Ang. overtalelse: Kjør på. Det er ikke altfor mange slike å se rundt omkring her til lands, har jeg inntrykk av. Jeg synes også gult er kult, rett og slett fordi det skiller seg litt ut i mengden samtidig so det fortsatt ubestridelig er Ducati.