Norsk Ducatiforening Desmodromene

Banedager i vinter?

rated by 0 users
This post has 35 Replies | 3 Followers

Top 10 Contributor
Posts 665
Medlem# 546

Corse medlem

OK, sees der vi, på lørdag.

Top 10 Contributor
Posts 1 406
Medlem# 568

Corse medlem

hangout:

EGENTLIG, så trenger jeg ikke noe mer informasjon om dette, har allerede fått MER ENN NOK...

Regards, PerJ (gate:  '94 916 S, bane: '08 1098, pending: '08 1098 S)

Top 25 Contributor
Posts 291
Medlem# 966

Corse medlem

pertj:

hangout:

EGENTLIG, så trenger jeg ikke noe mer informasjon om dette, har allerede fått MER ENN NOK...

Hehe..    sundby racing har ennå to plasser ledig 28 mars..    sånn i tilfelle.. 

Tor #69

I år kommer dokker tel å plages mye med mæ...  Big Smile

Top 50 Contributor
Posts 184
Medlem# 977

Corse medlem

Her kan dere lese om 848 prosjektet til Patrick Holmberg som var med å kjørte med oss i sep. på Rudskogen med en sort og hvit 848, han jobber på Biscaya og er en veldig trivelig fyr...

http://848racing.blogspot.com/

Top 10 Contributor
Posts 665
Medlem# 546

Corse medlem

...Og i tillegg, ville det være spennende å høre om din knallert 916 for bane, hvordan går det så langt?

Top 50 Contributor
Posts 184
Medlem# 977

Corse medlem

Hei Per, og takk for et veldig bra tips om banesykkel, (kan varmt anbefale deg som formidler av baneducer fra EU land!) Har plukket ned all plast og levert det som hadde vært i bakken til lakkering. Sykkelen ser jo ut til å være i  særdeles bra forfatning(og som du skrev, gutta fra Ducati Borken Tyskland er grundige),  gleder meg til monteringen og lisenskurs i april .Har sendt inn papirer til NMF,og koser meg med litt småplukk om dagen...og om noen har "racing-dingser" til 916 liggenes å støve så hører jeg gjerne fra dere...

Page 3 of 3 (36 items) < Previous 1 2 3 | RSS