Hei.
jeg skulle gjerne ha tak i noen deler til min 98 900 ssie.
jeg har fått en stygg sprekk i en av brakettene til den ene potta.
Fin om noen kunne hjelpe meg med dette.
legger med et bilde på like braketter.
ring meg gjerne på 48 11 9000
takker. Dag
Dag Westnes: Hei. jeg skulle gjerne ha tak i noen deler til min 98 900 ssie. jeg har fått en stygg sprekk i en av brakettene til den ene potta. Fin om noen kunne hjelpe meg med dette. legger med et bilde på like braketter. ring meg gjerne på 48 11 9000 takker. Dag
Dag Westnes, er det han jeg gikk sammen med på barneskolen / ungdomskolen i Tønsberg / Ringshaug for altfor mange år siden ?
Den braketten, er det et flat alu eller stålstykke ? Er det mulig å skjære det ut av en passende bit ?
Regards, PerJ (gate: '94 916 S, bane: '08 1098, pending: '08 1098 S)
Hei pertj.
det stemmer nok det ja. det er maaange år siden det. Men har jo endelig blitt voksen og kjøpt meg en rød Italiener.
Jeg har vurdert å skjære ut en bit hvis det ikke går å få tak i delen lenger. det er jo fjy aluminium tipper jeg.
Kjører du forbi på stranda av og til?
Hilsen Dag
Dag Westnes: Kjører du forbi på stranda av og til? Hilsen Dag
Heisan !
Joda, mor min bor fortsatt i barndomshjemmet, så det hender jeg kjører forbi der nede. Bor du i barndomshjemmet ditt ?
Jepp. stemmer det Per. har bodd der i snart 6 år nå. ser du cruiser forbi av og til i noe stort amerikansk?
Vi snakkes vel. PS. Skal du på Rudskogen 11.september?
Jeg prøver å få det til. men vet at jeg må på noe greier i Barcelona på den tiden også men prøver å skyve avreisen til søndag morgen.