Norsk Ducatiforening Desmodromene

Ducati Owners Club logo

Banedag på Rudskogen 25.Juli 2009 25.jul 2009

rated by 0 users
This post has 36 Replies | 7 Followers

Top 50 Contributor
Posts 108
Medlem# 581

Ja da kan jeg bare gratulere til oss alle med NMF godkjennelse.Smile Godt jobbet til dere som har stått i bresjen for dette. Jeg sitter her i Brønnøysund med en finger som ennå ser ganske stygg ut, men det går smått framover. Ser dårlig ut for  den 25/7 men håper å kunne ta en tur nedover. Om det blir på en 848 eller bil får tiden vise.

Styremedlem

Top 50 Contributor
Posts 120
Medlem# 780

Hvis noen har lyst å stille opp seg selv og sykkel for å få et bilde, kan sikkert dette ordnes. Fineste sted da er jo kanskje nede på go-kartbanen med gress og/eller bane/curbs i bakgrunnen. Evt kan dere jo velge selv..

Jeg kjører en rød Fiat Coupe med hvite felger og dukker opp om det er ok vær :)
Bor på sørlandet(Tvedestrand) så får bare satse på at Yr.no har rett vær på meldinga på Fredag!

Håper vi ses! :)

Kristian

Top 25 Contributor
Posts 328
Medlem# 869

Kult - fint vær er ordnet - velkommen!

Top 10 Contributor
Posts 895
Medlem# 749

Corse medlem

Hei Kristian.

Har glemt å svare deg på denne tråden. :-)

Hvis du velger å komme så er det helt supert!! Det er alltid populært med bilder. Eller er det bare meg? Geeked

Ta kontakt med stevneleder (Er rundt utslippet det meste av tiden) så skal vi ordne det slik at alle vet hvem du er.

Yr er OUT, storm er IN! De melder ihvertfall det fineste været. :_)

Il Presidente

Top 50 Contributor
Posts 120
Medlem# 780

Skal se om jeg kommer bortnom om jeg husker det ja.

Hvis ikke ser jeg slik ut:

tatt under Norwegian Grand Prix i Arendal, der jeg jobbet som fotograf for arrangøren :)

Kristian

Top 10 Contributor
Posts 503
Medlem# 748

Corse medlem

Er det noen som skal på Rudskogen i morgen og som har mulighet til å plukke opp en liten pakke i Homestrand?

Top 10 Contributor
Posts 816
Medlem# 476

Kristian V.:

Hvis noen har lyst å stille opp seg selv og sykkel for å få et bilde, kan sikkert dette ordnes. Fineste sted da er jo kanskje nede på go-kartbanen med gress og/eller bane/curbs i bakgrunnen. Evt kan dere jo velge selv..

Jeg kjører en rød Fiat Coupe med hvite felger og dukker opp om det er ok vær :)
Bor på sørlandet(Tvedestrand) så får bare satse på at Yr.no har rett vær på meldinga på Fredag!

Håper vi ses! :)

Finaste må være i storsvingen med fullt nedlegg spør du megCool

Siggy1 

Top 10 Contributor
Posts 956
Medlem# 568

[View:http://picasaweb.google.com/pertjenssen/Desmobilder#5362017072763833362:550:400]

Siggy1:

Finaste må være i storsvingen med fullt nedlegg spør du megCool

We aim to please...

http://picasaweb.google.com/pertjenssen/Desmobilder#5362017072763833362

Regards, PerJ
Top 10 Contributor
Posts 816
Medlem# 476

Då skal eg campe på Rudskogen i natt, eg og Hangout + eit par til blir der, dette gleder eg meg til.

Sykkelen er vaska, kjeden er reingjort og smurt opp og carbon klosser blir montert i mårra før "avspark"Stick out tongue

Siggy1 

Top 25 Contributor
Posts 183

Et spørsmål til de som arrangerer: Hva hvis man har problemer med å komme før nærmere 09? Hva med teknisk kontroll/førermøte da?

900 SSie, 2000 mod.

Top 10 Contributor
Posts 895
Medlem# 749

Corse medlem

Hei Frank.

Nærmere 9 holder så lenge ikke alle gjør dette. Det er dog viktig at du rekker førermøtet som avvikles nærmere 9. :-)

Vel møtt alle sammen.

Il Presidente

Top 25 Contributor
Posts 328
Medlem# 869

Ikke sint, bare veldig veldig skuffet....  

Forsovet, regner ute, våt vei, våt bane antagelig  Angry

Teller på det jeg har av knapper om jeg skal nappe ut fingeren eller trekke inn årene for i dag.

Top 25 Contributor
Posts 183

En rygg som ikke samarbeider helt, selv om jeg har pleiet den siden tirsdag, samt et helvetes drittvær som suger ræv å kjøre i, spesiellt uten regndress, gjorde at jeg måtte melde pass også. Surt.

900 SSie, 2000 mod.

Top 10 Contributor
Posts 816
Medlem# 476

Takk for ein flott dag. Sjøl om det var vått og regn tidlig på dagen så letta det opp og vi fekk dra på skikkelig. Fantastisk flott arrangementYes

Siggy1 

Top 10 Contributor
Posts 559
Medlem# 546

Om du er på Våler i august, kan vi gjerne få til en tøff og bra set up. Det vil jeg gjerne.

Page 2 of 3 (37 items) < Previous 1 2 3 Next > | RSS