Noen som har erfaring med å rette ut bulk i bensintanken? Enkelt? Vanskelig? Omfattende? Dyrt?
- FantDonald
Les her: http://desmodromene.com/forums/p/1317/5315.aspx#5315
Eg kan gjør det for det for ein rimelig penge, samt få den lakkeret skikkelig, om du bur i nærheten.
Siggy1
Då kan Frank glede seg til søndag når han skal hente delane sine som er ferdig lakkert. Henta delane fra lakkboksen no og eg må rett ut at sykkelen kommer til å bli vannvittig tøff
Orginalt satt stripene med tape, klarlakk var det ikkje på alt av deler, forundrer meg over kvaliteten som blir levert orginalt.
No er alt slipa ned, lakka, mellomslipa osv. Bare å polere no før montering....
Hei Siggy.
Har du kontakter vedr. lakkering? I så fall, hva koster det å få lakkert opp et komplett kåpesett?
Det ble jeg også nysgjerrig på.
900 SSie, 2000 mod.
Kommer litt an på kor masse som må bli gjort i forkant, men 6 lapper for sjølve lakken på heile sykkelen, ikkje over det.
Hmmm, det var ikke spesielt billig egentlig. Men det er kanskje der det ligger? MotoGP trening nå, Stoner er IKKE frisk, stakkars. Og Rossi kjører som en gud på Laguna Seca.
hangout: Hmmm, det var ikke spesielt billig egentlig. Men det er kanskje der det ligger?
Hmmm, det var ikke spesielt billig egentlig. Men det er kanskje der det ligger?
Den prisen der er godt under vanlig pris, MEN, det kommer an på ka du skal ha lakka, forskjellige farger, mellomsliping, kor mange lag klarlakk osv.
Jobben må sees på, så kommer pris, stort sett fastpris.
OK, men hvordan går man videre? Går dette gjennom deg eller ordner du direkte kontakt? Er dette i sarpsborg?
Går via meg, kontakt meg så ordner eg alt.
Eg tar grunnarbeidet, så lakker verkstedet for meg.
OK.
Det er et banesett, sits-nedre og øvre kåpe, ikke tank. Trenger ingen superfinish. Settet er ulakkert fra før. Kan du gi en god pris på en sånn jobb?
Skal sjekke opp i mårra, er i Florø no, så får du beskjed. Det er rødt du skal ha dei lakka, ingen striper el. lign.?
Finishen blir bra uansett, leverer jo ikkje dårlig arbeid
920 34 072
Hei igjen.
Ja ganske så standard. Rød med hvit front og sits som er rød og hvit. Sidekåpene hvite med røde corse striper.
Hører fra deg når du vet mer.
Mvh Per.
Du tar ikke tilfeldigvis smådeler også? Eller blir det for dyrt? Jeg skulle ha lakkert "bøylen" bak på SS-en (metalldel - bøyle, med feste for baklyset). Jeg er så lite dreven på pussing og lakkering at jeg bruker jo en evighet på å slipe ned greia (ikke akkurat en rett overflate), og når jeg så bommer fullstendig på spraylakkeringen så blir jeg rimelig muggen av å ha kastet bort all den tiden og energien. Men jeg tipper smådeler er lite lønnsomme å lakke profesjonellt?