Er mulig det er meg som er dårlig til å lete, men jeg har ikke funnet noe mer spesifisert info om høstturen enn det som står i kalenderen. Når? Hvor?
Hilsen Julie
regner med det blir tur, men det har ikke kommet noe info enda,
Kanskje vi skal møte opp på Tyrigrava og så tar vi det derfra? aner ikke, det er Turid som har "ansvaret" for denne turen, men vi er med på tuuur!
Stina
Hei. Som nytt styremedlem og etterhvert medansvarlig for turer og arrangementer, skal jeg høre med Turid som har "sittet til rors" siste året. Tur blir det, men det har kommet noen innspill i det siste om at det er litt fantasiløst og alltid møtes på Tyrigrava. Hvis noen har noen synspunkter på dette eller andre konkrete forslag er det fint om vi får høre det. Nå er dette siste felllestur i år, men neste år skal vi i hvert fall etterstrebe å være litt mere kreative. Mere info følger.
Kristian
DON'T WORRY - BE HAPPY:
DET BLIR HØST-TUR, OG DENNE GANG MØTES VI I LILLESTRØM, NÆRMERE BESTEMT TOGSTASJONEN KL. 1100, MED GANSKE UMIDDELBAR AVGANG.
Alt det bare for ikke å møtes på Tyrigrava...... for en gangs skyld. Vi trenger ingen togbillett, men ha gjerne med en bagster eller en liten sekk, vi satser på at veiviser finner fine svingete veier og at vi finner et hyggelig sted og spise lunch i nabo-landet, og muligheten er da tilstede for litt shopping (vi regner med å rekke frem før kl. 1500).
Beklager sen info, men jeg har ikke helt hengt med i svingene i det siste .......
Kjør vakkert
Donna Mai-Brith #848
Hei!
Hm,Natalie skal leveres kl.1000, og da rekker vi ikke å være i Lillestrøm kl.1100, men hva er ruten dere skal kjøre? Vi vil gjerne møte dere et sted på veien, skal dere kjøre over Ørje når dere skal innom Sverige?
Noen fra Tønsbergområdet som skal være med? Lille Duc står i garasje der for tiden... Mulig jeg rekker å hente ham inn til Oslo før lørdag, men just in case...
Julie
Dette hørtes jo fint ut!
Veldig vær-avhengig og at vi får i orden ledningene til tenningen (tyveriskadet &%¤) så tror jeg jammen meg jeg hopper på!!!!!!
Bare jeg finner frem på disse ukjente trakter hehe.....
Trine
Håper dere får det til både Julie og Trine, og alle andre....... ser på værmelding, de lover ivertfall 13 grader.....
........ og for en gangs skyld kan det hende at vi kan bli flere jenter enn gutter på tur - det hadde vært noe - MEN ikke noe mål - bare
Hvis det er noen som synes at Togstasjonen på Lillestrøm høres vanskelig ut - kan vi arrangere et møte før dette stedet, f.eks. Statoilstasjonen ved avkjøringen til Furuset/Alnabru kl. 1030.
Hvis spørsmål, kan jeg treffes på tlf. 92258621.
Hei MayBrith
Lurer bare på hvilken rute dere skal kjøre, så vi kan møte dere , rekker ikke bensinstasjonen heller, men som sagt vil gjerne møte dere på veien, hvis vi får lov da, he he....
Da ligger info om turen ute her.
Der finner du også info om alternativt møtested for Østfoldinger med og uten barnevakt
Men dårlig vær fra Kr.sand til Oslo i morra :(
Da sees vi på Bjørkelangen folkens!
Brumbrum!
Oppmøte ved Littlestream railwaystation, men Nord eller Syd?
Uansett, tar med junior, vi finner dere nok.