Bli med!!
Mer informasjon finner du på DENNE linken.
Flot om du bruker 1 sekund på å svare på spørsmålet nedenfor!
WebMaestro for disse websidene
Å nei, så typisk min uflaks at denne turen også kræsjer med andre begivenheter med oppmøteplikt... Også jeg som lovet på tro og ære at jeg skulle få med meg neste samling. Jeg gremmes.
Svigerfar fyller 60 og nektet å være hjemme (Tønsberg) på dagen, så den skal feires på Tunnhovd. Hele lørdagen. Og søndagen.
Jeg kommer sterkere tilbake... en annen gang.
Julie
Julie da................... men tørk tårene og følg med på "aktuelt", plutselig er det noe du får vært med på .
Mai-Brith
Kjør vakkert
Donna Mai-Brith #848
Stakkar Julie, men sånn er det desverre noen ganger:-)
Bedre lykke neste hæppening, det kommer fler vet du:-)
Ellers da May Brith, alt bra?Koser dere dere i det fine været om dagen, det er så deilig med så fint vær!
Hei Kristian. Åssen bil da? Ny Fiat??
T Man
T Man: Hei Kristian. Åssen bil da? Ny Fiat?? T Man
Er nok ikke en ny Fiat.. ;)Bilen står visstnok bare 7 minutter unna der grillinga skal være på Tolvsrød.. Om alt av papirer og ok for banken, så blir det nok å hente denne uka.. skal heller fortelle hva slags bil det er da :p
Ser og at Løvaas Motor skal være lett å finne i følge kartet på Guldesider.no, om man følger E-18 slik jeg kommer til å gjøre. regner med en 2,5 time bort om jeg drar. Har lyst..savner Ducati-lyden.... :/
Jeg møter opp på grava og blir med til Holmestrand. Når turen går videre til Tønsberg er jeg dessverre nødt til å dra tilbake til svigers i Oslo :-(
Synd familien ikke har hjemme-helg, for det er jo bare 20 minutter hjem til Horten etter grillinga...
En annen gang
Jeg går også glipp av dette. Men får se lyst på det, duc'en er på plass hos Løvaas. Den får 20.000 service mens jeg er på jobb.
Så da blir det grilling og sykkel kjøring når jeg kommer hjem 4 Juli.
Skal ha en liten tur som går, Tønsberg - Veggeli - Rjukan - Tønsberg
Savner sykkelen min. Har lyst på en "ny" 998
Vi gleder oss til imorgen, og jammen ser det ut til at det blir bra vær og!
Vi sees!
Brrrrum brrrum
.............. og for en vakker bukett det ble som dro på tur - kjempegøy! - Mottakelsen på Løvaas var jo bare helt super, og vi som dro det helt ut og ble med på grillingen og festen hadde en absolutt fortreffelig kveld med et fantastisk vertskap i Pia og Geir som stilte med et garasjeanlegg til samtlige Duccer, sengeplasser til alle, fyrverkeri på natten og deilig frokost før vi startet på hjemveien i litt vått vær.
Takk for laget!
Ja, kjempehelg. Masse hyggelige folk, både på Løvås, pluss alle Ducatister, og flott kveld hos Pia og Geir. Vi hadde en flott(men litt kjedelig) tur hjem langs E-18, kunne hoppe ut av regndressen halveis.
Ny tur i dag, var inne i Oslo i dag, fikk ST2en i hus, kjempetur hjem. Etter å ha kjørt E18, og blitt sur og grinete, er det altid like god medesin å svinge av ved Kragerø, og før jeg er kommet Drangedal smiler jeg atter så mye som det er plass til i hjelmen. Var faktisk morro å kjøre ST2 igjen.
Kristiansander med 996SPS og 1098 Bane
Jeg var en av de få uheldige som ikke hadde med meg kamera på turen, men så at de ble flittig brukt - Noen som føler seg kallet til å legge inn bilder fra turen, hadde det vært veldig hyggelig!